Gå til innhold

Rasist i kveld - og forbanna!


Gjest Krenket

Anbefalte innlegg

Gjest Krenket

Var på vei hjem fra dagens treningsøkt på SATS i dag, midt på lyse dagen. Min far ringte og skulle fortelle en artig historie, og jeg slakker farten mens jeg hører ivrig etter. Registrerer at en mann passerer, men det er også alt. Så midt i poenget i historien til min far, kjenner jeg en hånd på ene rumpeballen. Ikke snakk om tilfeldig "komme bort i" her, men han tok tak i rumpa mi! Jeg tenkte først "oi, er kjæresten min ute nå?", men ser fort at han som passerte meg for 2min siden er han samme som springer forbi meg (altså, det var han som tok meg på rumpa). Jeg blir helt paff, men samtidig forteller min far et hysterisk artig poeng, så jeg prøver å konsentrere meg og le. Tenker fort at "nei, han kom bare borti", men da snur mannen seg fra 20m foran meg (han sprang fort) og smiler dritheslig til meg.

Ok, nå er ikke jeg noe rasist, men dette var ikke en norsk mann, og ærlig talt så kommer det litt rasistiske følelser når slik skjer. Ble jævlig forbanna når jeg fikk summet meg! Sur fordi jeg ble så paff at at jeg ikke sprang etter, spyttet på han, slo han, ba han å dra tilbake dit han kom fra e.l, men først og fremst; hva faen driver han på med? Tar jenter på rumpa!! Kompliment? Neidu, det smilet han sendte meg...vel, la meg bare si det sånn, jeg hadde vært særedeles uheldig om jeg hadde møtt han når det hadde vært mørkt og på en øde plass.Har aldri opplevd at norkse gutter gjør dette, altså. Og nå er jeg så sint at jeg egentlig driter i om jeg får masse sinna svar. Kveldens (sinte) motto: skal dere drive på sånn, kan dere bare ha dere tilbake dit dere kom fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 345
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    44

  • Gyda

    23

  • amerikafareren

    21

  • lonelyP

    21

Mest aktive i denne tråden

Gjest printa

Huff, jeg hadde denga`n. Virkelig denga`n. Om ikke voldelig så iallfall verbalt.

Heldig for han at du snakka med pappan din i telefonen, akkurat da det skjedde.

Du har lov å være forbanna. Og det uavhengig av hvilken hånd, og kultur denne mannen tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Etterhvert en rimelig hverdagslig, lite orginal og lite overraskene historie fra dagens Norge.

På gata i Oslo: jeg kom mot tre unge fyrer. Akkurat i det jeg passerte, smalt han nærmest meg en åpen hånd rett i skrittet på meg og så flirte de alle tre.

For tretti år siden, tenker jeg. Norske.

Men ellers har det hendt meg på tube'n i London, og i Italia: blitt tatt skikkelig på rumpa. Man blir forferdelig rasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Fulle norske mannfolk har gjort sånn på meg. Mange ganager. Jeg hater ikke alle norske mannfolk pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krenket

Fulle norske mannfolk har gjort sånn på meg. Mange ganager. Jeg hater ikke alle norske mannfolk pga det.

Hadde dette vært snakk om en full mann, hadde jeg nå gitt faen. Har vært full selv, jeg og går ikke god for alt jeg har foretatt meg (ikke noe i nærheten av å klå uoppfordra på ukjente mennesker, da selvfølgelig). Men poenget er jo nettopp at dette ikke skjedde en lørdagskveld på byen, men kl 14 på en torsdag!!

Men uansett, hadde det vært en norsk mann - hadde blitt forbanna da og (selv om jeg aldri har hørt om noen som har opplevd dette med norske edru menn midt på lyse dagen). Men blir jo så provosert at jeg ikke klarer å la være å tenke at når vi først har latt deg få bo i landet vårt, så ka du hvertfall oppføre deg som folk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er alt som skal til for at du skal bli rasist, så stakk nok ikke anti-rasismen så dypt i utgansgpunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norwegia

* men dette var ikke en norsk mann

Dæven, var han Svensk?

Does it matter? Svensker er utlendiger de og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg har blitt både kløpet i rompa, grafset i skrittet og befølt på puppene av norske karer også. Så selv om du er rettmessig forbanna nå, er det greit å holde tunga rett i munnen. Grafsete mannsgriser er nasty og uakseptabelt uansett hvor foreldrene deres er født hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt både kløpet i rompa, grafset i skrittet og befølt på puppene av norske karer også. Så selv om du er rettmessig forbanna nå, er det greit å holde tunga rett i munnen. Grafsete mannsgriser er nasty og uakseptabelt uansett hvor foreldrene deres er født hen.

La oss stappe alle grafsete mannsgriser i en sekk og hive dem på havet.

Men tror du meg når jeg sier at jeg har truffet kvinnelige slike også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

La oss stappe alle grafsete mannsgriser i en sekk og hive dem på havet.

Men tror du meg når jeg sier at jeg har truffet kvinnelige slike også?

Åjada. Har servitørkompiser som har opplevd litt av hvert av påtrengende, fulle damer.

Men jeg kjenner ingen som har opplevd sånt fra edru kvinner på gata. Det er nok mer et mannsfenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thekla84

Det finnes også mange norske menn som gjør dette, men jeg skjønner poenget ditt. Jeg har to ganger blitt forfulgt (at noen springer etter meg for harde livet) på kveldstid. Begge gangene var det en utlending (en mørkhudet). De har en helt annen kultur hvor det omtrent er lov å voldta kvinner. i for eksempel iran og irak og slike lander, må kvinnene dekke seg til for ikke å "kåte opp" menn. Det er jo helt forkastelig. og når slike menn kommer til norge, så er vi norske kvinner plutslig horer fordi vi ikke dekker til håret.

Rare kulturer... men smil aldri tilbake, det gjorde jeg utenfor biblioteket da en neger åpen døren for meg, da slapp han døren og kom etter meg og lurte på hvor jeg skulle og spurte om han kunne være med og diverse... men så er kanskje vi nordmenn litt kalde også. Men på en annen side: hadde vi ikke vært kalde, ville det kanskje gått galt.

Men fra spøk til alvor: Når det gjelder voldtekts-statistikken, så er det faktisk menn av utenlandsk opprinnelse som ligger på topp! Og det er ikke tull engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Det finnes også mange norske menn som gjør dette, men jeg skjønner poenget ditt. Jeg har to ganger blitt forfulgt (at noen springer etter meg for harde livet) på kveldstid. Begge gangene var det en utlending (en mørkhudet). De har en helt annen kultur hvor det omtrent er lov å voldta kvinner. i for eksempel iran og irak og slike lander, må kvinnene dekke seg til for ikke å "kåte opp" menn. Det er jo helt forkastelig. og når slike menn kommer til norge, så er vi norske kvinner plutslig horer fordi vi ikke dekker til håret.

Rare kulturer... men smil aldri tilbake, det gjorde jeg utenfor biblioteket da en neger åpen døren for meg, da slapp han døren og kom etter meg og lurte på hvor jeg skulle og spurte om han kunne være med og diverse... men så er kanskje vi nordmenn litt kalde også. Men på en annen side: hadde vi ikke vært kalde, ville det kanskje gått galt.

Men fra spøk til alvor: Når det gjelder voldtekts-statistikken, så er det faktisk menn av utenlandsk opprinnelse som ligger på topp! Og det er ikke tull engang.

Nei, smil aldri til en neger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LikerIranere..

Det finnes også mange norske menn som gjør dette, men jeg skjønner poenget ditt. Jeg har to ganger blitt forfulgt (at noen springer etter meg for harde livet) på kveldstid. Begge gangene var det en utlending (en mørkhudet). De har en helt annen kultur hvor det omtrent er lov å voldta kvinner. i for eksempel iran og irak og slike lander, må kvinnene dekke seg til for ikke å "kåte opp" menn. Det er jo helt forkastelig. og når slike menn kommer til norge, så er vi norske kvinner plutslig horer fordi vi ikke dekker til håret.

Rare kulturer... men smil aldri tilbake, det gjorde jeg utenfor biblioteket da en neger åpen døren for meg, da slapp han døren og kom etter meg og lurte på hvor jeg skulle og spurte om han kunne være med og diverse... men så er kanskje vi nordmenn litt kalde også. Men på en annen side: hadde vi ikke vært kalde, ville det kanskje gått galt.

Men fra spøk til alvor: Når det gjelder voldtekts-statistikken, så er det faktisk menn av utenlandsk opprinnelse som ligger på topp! Og det er ikke tull engang.

Vil bare si at i Iran, så er det forbudt å gå ute uten å være tildekket, men de aller fleste som bor i Iran er i mot dette og er veldig vestlige. Jeg kjenner mange iranske familier og er samboer med en fra Iran og de i hvert fall ikke slik som du sier. Ikke skjær alle over en kam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegre

Hvordan kan du vite at han ikke var norsk? Snakket han gebrokkent? Hadde på seg en eller annen nasjonaldrakt etc? Eller hadde han en annen hudfarge?

Hmmm - dersom det siste er tilfelle så må jeg minne deg om at der faktisk finnes NORDMENN som er MØRKE....

Skjerp deg! Skriv heller at du ikke liker slike mannfolk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Hehe...måtte le litt av den :) ikke smil til en neger....hehe....

Fint at du morer deg, men jeg skrev det først og fremst for å få frem tåpeligheten i det Thekla skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superkrenket

Vil bare si at i Iran, så er det forbudt å gå ute uten å være tildekket, men de aller fleste som bor i Iran er i mot dette og er veldig vestlige. Jeg kjenner mange iranske familier og er samboer med en fra Iran og de i hvert fall ikke slik som du sier. Ikke skjær alle over en kam..

Hva har tildekket/ikke tildekket med saken å gjøre?? Uansett om man går naken så er ikke dette akseptabel oppførsel fra menn (eller kvinner)! Og til opplysning...på vei hjem var jeg kledd i joggeklær, lue og votter - så det å antyde at det at jeg kanskje hadde lite klær på meg, gjør meg hvertfall irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...