Gå til innhold

Rasist i kveld - og forbanna!


Gjest Krenket

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace

Nei, men det kan ikke ha vært kl. 14.00 på en torsdag;)

En gang var det faktisk en alminnelig hverdagsformiddag, ja.

Hadde vært ute et ærend i Oslo sentrum, og var på vei tilbake til jobb. Tre menn på min alder (dengang midten av tjueårene) kom gående mot meg, hvorpå en av dem plutselig tok et skikkelig tak mellom beina mine. Så lo de alle tre rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 345
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    44

  • Gyda

    23

  • amerikafareren

    21

  • lonelyP

    21

Mest aktive i denne tråden

Hvordan kan du vite at han ikke var norsk? Snakket han gebrokkent? Hadde på seg en eller annen nasjonaldrakt etc? Eller hadde han en annen hudfarge?

Hmmm - dersom det siste er tilfelle så må jeg minne deg om at der faktisk finnes NORDMENN som er MØRKE....

Skjerp deg! Skriv heller at du ikke liker slike mannfolk!!!

Joda mange nordmenn er mørke, men da de fortsatt har den samme (u)kulturen som det hjemlandet foreldrene kommer fra, så hjelper det ikke hva som står i passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at han ikke var norsk? Snakket han gebrokkent? Hadde på seg en eller annen nasjonaldrakt etc? Eller hadde han en annen hudfarge?

Hmmm - dersom det siste er tilfelle så må jeg minne deg om at der faktisk finnes NORDMENN som er MØRKE....

Skjerp deg! Skriv heller at du ikke liker slike mannfolk!!!

*Klapp klapp* Er så enig med deg. Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på de også da. En mørkhudet mann kan gjørde dette.

Men det betyr ikke at alle mørkhudete menn gjør slik...

Min svoger er helt mørk.

Kom ikke her å si at han gjør slik!! Jeg kjenner han meget godt, og han er veldig høflig og ordentlig. Det gjelder også alle hans venner og omgangskrets som er mørke. Disse her er noen utrolig gode og varme personer.

Ikke skjer alle over en kam!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda mange nordmenn er mørke, men da de fortsatt har den samme (u)kulturen som det hjemlandet foreldrene kommer fra, så hjelper det ikke hva som står i passet.

Hmmm, så du sier at de jeg er tante til, som er mørke, kommer til å oppføre seg annerledes...??

Aldri!

Kom ikke her å si slik om mine mørke tantebarn....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser fra svaret ditt er at muslimer er ikke norske, men kristne er det.

Jeg har aldri møtt en svart mann fra Kongo som ikke har snakket norsk, men vist meg sitt norske pass. Men jamen er jeg skremt av dine definisjoner. Hyle om halal kjøtt, da er man ikke norsk. Ja ja naboen min som er halvt uføretrygda og hyler om blomster og trappevask når hun er på storbyferier med venninnene sine, hun er veldig norsk. Dama greide til og med å råde meg til å søke halv uføretrygd da jeg var langtidssykemeldt. Det er veldig norsk.

Lærere i skolen, som er veldig norske, hyler over "ikke norske" barn. Sjefen min i Norge har såkalt "ikke norsk" utseende, men har hatt norsk pass siden han ble født. Hm er han norsk, og hva med hans barn med svart hår og skjeve øyne?

Slutt nå å blande sammen diskusjon om Muhammed tegninger, muslimer og halal kjøtt i fengsler med hvem som er norsk eller ikke.

Jeg har ikke glemt den gangen jeg hadde en kjæreste som er tamil fra Sri Lanka og de "såkalte norske" skrek etter meg på Karl Johan om jeg hadde tenkt å la han drepe meg.

Jeg kunne jamen ikke dy meg nå;)

*klapp klapp*

Enig så enig!!

Skremmende mye hverdagsrasisme her i norge...

Og alle sier: "Jeg er ikke ordentlig rasist asså, jeg har ikke noe i mot alle, men guri malla asså... De er nå ikke som oss nei. Fysk og fysk* Bla bla bla.

Jeg er personlig kristen, men man skal da respektere andre folk, andre religioner osv. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida...det er _ingen_ norske gutter som gjør sånt...*ler*

Jeg husker ei dame fra stavanger som var så utrolig dum. Da blir jeg så sint, og tenker: Kan ikke dere helvetes stavangerjæver holde dere i stavanger, med de små hjerneløse hodene deres? Skal dere komme hit til oslo, så bør dere faen meg være litt smart - ellers kan dere bare dra tilbake dit dere kom fra!

"........................................."

*Fniiiis* BRa sagt Prozak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda mange nordmenn er mørke, men da de fortsatt har den samme (u)kulturen som det hjemlandet foreldrene kommer fra, så hjelper det ikke hva som står i passet.

Mente annerledes enn sinbe norske venner...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Det er forskjell på de også da. En mørkhudet mann kan gjørde dette.

Men det betyr ikke at alle mørkhudete menn gjør slik...

Min svoger er helt mørk.

Kom ikke her å si at han gjør slik!! Jeg kjenner han meget godt, og han er veldig høflig og ordentlig. Det gjelder også alle hans venner og omgangskrets som er mørke. Disse her er noen utrolig gode og varme personer.

Ikke skjer alle over en kam!!!!

ingen er vel så dumme at de tror det. men fakta er at endel muslimske menn ser ned på vestlige ikke muslimske jenter. Aldri blitt seksuelt trakkasert av etniske norske. Men vet om flere som har blitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sombrero

Det er forskjell på de også da. En mørkhudet mann kan gjørde dette.

Men det betyr ikke at alle mørkhudete menn gjør slik...

Min svoger er helt mørk.

Kom ikke her å si at han gjør slik!! Jeg kjenner han meget godt, og han er veldig høflig og ordentlig. Det gjelder også alle hans venner og omgangskrets som er mørke. Disse her er noen utrolig gode og varme personer.

Ikke skjer alle over en kam!!!!

Din svoger er sikkert en kreikar;)

Likevel, nå bør det bli litt mer kontroll på innvandingen.

Og da mener jeg ikke flyktninger, det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, så du sier at de jeg er tante til, som er mørke, kommer til å oppføre seg annerledes...??

Aldri!

Kom ikke her å si slik om mine mørke tantebarn....:(

Det har jeg ikke sagt selvsagt, men det vet du jo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din svoger er sikkert en kreikar;)

Likevel, nå bør det bli litt mer kontroll på innvandingen.

Og da mener jeg ikke flyktninger, det blir noe helt annet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente annerledes enn sinbe norske venner...

:)

Ikke sikkert at de vil gjøre det, det kommer helt ann på hvor flinke foreldrene er til å oppdra dem til den kulturen vi har her til lands eller om de velger å lære dem opp etter den kulturen der foreldrene kommer fra.

Men det er ikke så uvanlig at til og med 3 generasjonsinnvandrere blir oppdratt i den kulturen hvor foreldrene kommer fra. Forbausende mange klarer fortsatt ikke å snakke det norske språket ordentlig en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert at de vil gjøre det, det kommer helt ann på hvor flinke foreldrene er til å oppdra dem til den kulturen vi har her til lands eller om de velger å lære dem opp etter den kulturen der foreldrene kommer fra.

Men det er ikke så uvanlig at til og med 3 generasjonsinnvandrere blir oppdratt i den kulturen hvor foreldrene kommer fra. Forbausende mange klarer fortsatt ikke å snakke det norske språket ordentlig en gang.

Det med språket synes jeg også er veldig dumt..

Enig med deg der. Språket for barn er kjempe viktig med tanke på integrering med andre barn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke sagt selvsagt, men det vet du jo:-)

Jeg vet:) Jeg blir bare så engasjert, og skriver før jeg tenker vettu:)

Slik er det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Ikke sikkert at de vil gjøre det, det kommer helt ann på hvor flinke foreldrene er til å oppdra dem til den kulturen vi har her til lands eller om de velger å lære dem opp etter den kulturen der foreldrene kommer fra.

Men det er ikke så uvanlig at til og med 3 generasjonsinnvandrere blir oppdratt i den kulturen hvor foreldrene kommer fra. Forbausende mange klarer fortsatt ikke å snakke det norske språket ordentlig en gang.

hvis de har så stor respekt for norske jenter og er så glad i oss , hvorfor henter godt over 90% ektefelle i foreldrenes opprinnelse. Hatt en tråd nettopp på islam.no som vil at barna skal gå på skole i pakistan for å ikke miste sin islamske kultur : man skulle jo tro at foreldre og slekt her i norge skulle kunne fortelle de og lære de som islamsk kultur. Og personen sa også at han ville at dattern skal gifte seg med en fra samme kultur. Igjen trodde jeg da det var en masse pakistanske muslimer å velge mellom i norge.

og når beskyldninger om rasisme kommer fordi man påpeker negative elementer er det rett og slett komisk. Da skal det jammen ikke mye til for å bli kalt rasist i norge og begrepet er forferdelig utvannet.

politikerne bør ta på alvor at mange er bekymret at 2/3 deler av voldtektene i norge utføres av såkalte innvandrere..dere skjønner hva jeg mener.

og politisjefen i oslo har engang sagt at innvandrere er ikke mer kriminelle , men de mer er voldelig. ergo de er overrepresentert på voldsstatistikker.

så forøvrig et tv-program i går om situasjonen i malmø. ambulansene som kommer dit blir angrepet. De tør nesten ikke rykke ut. Ikke muslimske jenter må gå med skaut de også for ikke å bli hetset. Og mange etniske svensker har flyttet så det er blitt en ren getto igjen.

I sverige har de ikke turt å ha en åpen debatt om dette hvor folk kan ytrykke sin mening og si hva de er bekymret for. Resultatet er blant annet at sverige har en mye større høyreekstrem nynazist bevegelse enn det norge har.

husker forøvrig også en debatt for ca et år siden. Men skulle betale ekstra skatt , fordi de sto for så mye vold og kvinnemishandling og alt det der. Sverige er tapt til feministene og venstreraddisene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Det med språket synes jeg også er veldig dumt..

Enig med deg der. Språket for barn er kjempe viktig med tanke på integrering med andre barn.

:)

og du er enig i at en smart norsk pakistansk jente som går på medisison og er aktiv i studentmiljøet og vant til å omgås både menn og ikke muslimer ville ha mer til felles med en pakistansk muslimsk gutt oppvokst i norge en en eller annen fra den pakistanske landsbygda som har et litt vel annet kvinnesyk.

når man henter ny ektefelle hele tida resirukeler man 1 generasjons innvandrere , man kommer aldri fremover i integreringen.

og ja det irriterer meg grenseløst at familegjenforeningen blir misbrukt på den måten. unge nordmenn med innvandrerbakgrunn blir brukt som levende visum for at slektninger og venner av familien skal til komme til landet av honning. proforma ekteskap er ikke lov , og det som skjer i stor stil nå er ikke langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslo i støpeskjeen

Ikke sikkert at de vil gjøre det, det kommer helt ann på hvor flinke foreldrene er til å oppdra dem til den kulturen vi har her til lands eller om de velger å lære dem opp etter den kulturen der foreldrene kommer fra.

Men det er ikke så uvanlig at til og med 3 generasjonsinnvandrere blir oppdratt i den kulturen hvor foreldrene kommer fra. Forbausende mange klarer fortsatt ikke å snakke det norske språket ordentlig en gang.

"Forbausende mange" kan uttrykkes med Utdanningsforbundets sjokktall: 73% av minoritetselevene går ut av grunnskolen som analfabeter. Det skal visst løses med mer penger i et allerede virkningsløst pengesluk. Flere morsmålslærere? 80% av ekstraressurser ved 5 Osloskoler brukes til intregreringstiltak og støtte. Uten synlig virkning. At norske elever også begynner å snakke urdu er en merkelig opplevelse. At norske jenter begynner å dekke seg til for å unngå oppmerksomhet er også litt underlig. At det pågår en ny "folkevandring" mellom bydeler i Oslo er heller bekymringsverdig. Vi får paralellsamfunn midt i samfunnet tuftet på helt andre verdier enn før. Myndigheter forstår ingenting av hva som foregår, og holdes bevisst utenfor.

Fritt skolevalg vil ytterligere sveise fast skillet, tykk som en middels bunkersmur. Uten fritt skolevalg vil det samme skje, bare på andre skoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de har så stor respekt for norske jenter og er så glad i oss , hvorfor henter godt over 90% ektefelle i foreldrenes opprinnelse. Hatt en tråd nettopp på islam.no som vil at barna skal gå på skole i pakistan for å ikke miste sin islamske kultur : man skulle jo tro at foreldre og slekt her i norge skulle kunne fortelle de og lære de som islamsk kultur. Og personen sa også at han ville at dattern skal gifte seg med en fra samme kultur. Igjen trodde jeg da det var en masse pakistanske muslimer å velge mellom i norge.

og når beskyldninger om rasisme kommer fordi man påpeker negative elementer er det rett og slett komisk. Da skal det jammen ikke mye til for å bli kalt rasist i norge og begrepet er forferdelig utvannet.

politikerne bør ta på alvor at mange er bekymret at 2/3 deler av voldtektene i norge utføres av såkalte innvandrere..dere skjønner hva jeg mener.

og politisjefen i oslo har engang sagt at innvandrere er ikke mer kriminelle , men de mer er voldelig. ergo de er overrepresentert på voldsstatistikker.

så forøvrig et tv-program i går om situasjonen i malmø. ambulansene som kommer dit blir angrepet. De tør nesten ikke rykke ut. Ikke muslimske jenter må gå med skaut de også for ikke å bli hetset. Og mange etniske svensker har flyttet så det er blitt en ren getto igjen.

I sverige har de ikke turt å ha en åpen debatt om dette hvor folk kan ytrykke sin mening og si hva de er bekymret for. Resultatet er blant annet at sverige har en mye større høyreekstrem nynazist bevegelse enn det norge har.

husker forøvrig også en debatt for ca et år siden. Men skulle betale ekstra skatt , fordi de sto for så mye vold og kvinnemishandling og alt det der. Sverige er tapt til feministene og venstreraddisene

De her som har ytet litt motstand på innlegget glemmer alt dette.

Det er livsfarlig å overse dette her.

Ingen tjener på det, hverken våre nye landsmenn eller oss andre.

Når vi ser hva som skjer i Malmø og i Nederland så må mange være svært blinde, når de fortsatt vil kalle slike innlegg for rasisme

Det å bruke det som argument at du skjærer alle over en kam osv, er en måte å ikke se det problemet som vil sliter med og verre blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Hmmm, så du sier at de jeg er tante til, som er mørke, kommer til å oppføre seg annerledes...??

Aldri!

Kom ikke her å si slik om mine mørke tantebarn....:(

var den til meg.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...