Gå til innhold

Rasist i kveld - og forbanna!


Gjest Krenket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 345
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    44

  • Gyda

    23

  • amerikafareren

    21

  • lonelyP

    21

Mest aktive i denne tråden

"Forbausende mange" kan uttrykkes med Utdanningsforbundets sjokktall: 73% av minoritetselevene går ut av grunnskolen som analfabeter. Det skal visst løses med mer penger i et allerede virkningsløst pengesluk. Flere morsmålslærere? 80% av ekstraressurser ved 5 Osloskoler brukes til intregreringstiltak og støtte. Uten synlig virkning. At norske elever også begynner å snakke urdu er en merkelig opplevelse. At norske jenter begynner å dekke seg til for å unngå oppmerksomhet er også litt underlig. At det pågår en ny "folkevandring" mellom bydeler i Oslo er heller bekymringsverdig. Vi får paralellsamfunn midt i samfunnet tuftet på helt andre verdier enn før. Myndigheter forstår ingenting av hva som foregår, og holdes bevisst utenfor.

Fritt skolevalg vil ytterligere sveise fast skillet, tykk som en middels bunkersmur. Uten fritt skolevalg vil det samme skje, bare på andre skoler.

Ja ikke sant? Greit å få tallfestet det jeg påstår, hvis disse tallene er riktige da, men de kan stemme etter opplevelsen av dette.

Enda er det endel her inne som ler når noen påstår at dette vil bli ett problem fremover og at det vil bli større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

En gang var det faktisk en alminnelig hverdagsformiddag, ja.

Hadde vært ute et ærend i Oslo sentrum, og var på vei tilbake til jobb. Tre menn på min alder (dengang midten av tjueårene) kom gående mot meg, hvorpå en av dem plutselig tok et skikkelig tak mellom beina mine. Så lo de alle tre rått.

Det var poenget mitt siden trådstarter skrev et sted at "norske" menn gjorde slikt på lørdagskvelder, men ikke kl. 14.00 på torsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Det var poenget mitt siden trådstarter skrev et sted at "norske" menn gjorde slikt på lørdagskvelder, men ikke kl. 14.00 på torsdager.

norske menn kan være ekle i fylla , må som regel drikke seg til mot. Forøvrig har aldri noen norske menn sjekket meg opp midt på dagen helt edru. Som feks å oppsøke en jente som sitter alene på en kafe og si hei og sånt.. Kun såkalte innvandrere jeg har opplevd det fra , tror de har litt mer baller når det gjelder akkurat det. noenganger kan det jo være smigrende.. Hvis man bare kan høflig avslå og så får være i fred om man ikke vil ha noe kontakt med denne fyren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Du har et poeng her, men ikke glem nå da at mange land har et helt annet kvinnesyn en hva vi har her i Norge. Det kommer ofte frem i slike handlinger som dette.

Det er ikke helt uten grunn at jentene her i Norge ofte blir kalt for horer. Det er ok å knulle dere, men gifte seg med dere vil de ikke gjøre på grunn av at dere knuller litt rundt.

For min del synes jeg det er greit å knulle ikke vestlige menn. De er ganske gode på det faktisk;) Men gifte meg med dem, nei takk.

Mon tro om jeg er den eneste som tenker slik? Vi trenger ikke å gifte oss lenger for å bli anstendige damer slik som før i tiden. Ikke trenger vi heller noen til å forsørge oss, og derfor sitter menn alene og greier seg ikke uten oss. Det er fakta at kvinner greier seg bedre etter skilsmisse.

Hysj hysj vi kan da ikke begynne å antyde at noen jenter vil gjerne ha mørkhårede menn med utenlandsk opprinnelse i sengen. Det er ikke bra, kanskje de er horer?

Jeg er ikke helt sikker på at "norske" menn er så gode på å respektere damer hele tiden. For min del har jeg ikke tenkt å gifte meg med dem heller, men hvis de er gode i sengen kan de godt ta seg en tur opp i min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

For min del synes jeg det er greit å knulle ikke vestlige menn. De er ganske gode på det faktisk;) Men gifte meg med dem, nei takk.

Mon tro om jeg er den eneste som tenker slik? Vi trenger ikke å gifte oss lenger for å bli anstendige damer slik som før i tiden. Ikke trenger vi heller noen til å forsørge oss, og derfor sitter menn alene og greier seg ikke uten oss. Det er fakta at kvinner greier seg bedre etter skilsmisse.

Hysj hysj vi kan da ikke begynne å antyde at noen jenter vil gjerne ha mørkhårede menn med utenlandsk opprinnelse i sengen. Det er ikke bra, kanskje de er horer?

Jeg er ikke helt sikker på at "norske" menn er så gode på å respektere damer hele tiden. For min del har jeg ikke tenkt å gifte meg med dem heller, men hvis de er gode i sengen kan de godt ta seg en tur opp i min;)

herregud! .jeg synes ikke afrikanere eller pakistanere er tiltrekkende , men italienere ,eller de fra latin-amrika...sånne vil vi gjerne ha flere av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del synes jeg det er greit å knulle ikke vestlige menn. De er ganske gode på det faktisk;) Men gifte meg med dem, nei takk.

Mon tro om jeg er den eneste som tenker slik? Vi trenger ikke å gifte oss lenger for å bli anstendige damer slik som før i tiden. Ikke trenger vi heller noen til å forsørge oss, og derfor sitter menn alene og greier seg ikke uten oss. Det er fakta at kvinner greier seg bedre etter skilsmisse.

Hysj hysj vi kan da ikke begynne å antyde at noen jenter vil gjerne ha mørkhårede menn med utenlandsk opprinnelse i sengen. Det er ikke bra, kanskje de er horer?

Jeg er ikke helt sikker på at "norske" menn er så gode på å respektere damer hele tiden. For min del har jeg ikke tenkt å gifte meg med dem heller, men hvis de er gode i sengen kan de godt ta seg en tur opp i min;)

Joda, men jeg tror du skjønner forskjellen på det du skriver her og hvordan svært mange av våre nye landsmenn ser på kvinnene her. Så derfor tror jeg ikke at jeg utdyper det noe mer.

Selvsagt er det heller ikke alle norske menn som respekterer jentene heller, men vi har tross alt ikke en kultur som sier at vi ikke skal respektere dem og det er her den store forskjellen ligger.

Muligheten for at du treffer en av våre nye landsmenn som ikke gjør det er mange ganger større enn om du fant enn som er opprinnelig norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Joda, men jeg tror du skjønner forskjellen på det du skriver her og hvordan svært mange av våre nye landsmenn ser på kvinnene her. Så derfor tror jeg ikke at jeg utdyper det noe mer.

Selvsagt er det heller ikke alle norske menn som respekterer jentene heller, men vi har tross alt ikke en kultur som sier at vi ikke skal respektere dem og det er her den store forskjellen ligger.

Muligheten for at du treffer en av våre nye landsmenn som ikke gjør det er mange ganger større enn om du fant enn som er opprinnelig norsk.

Jeg synes diskusjonen blir for lite nyansert og diskriminerende. Det er ikke lett å definere hva er våre nye landsmenn. Det er heller ikke lett å bebreide innvandrere for ikke å ville gifte seg med oss når vi ikke vil gifte oss med dem.

Det er enorm stereotyping og naivt syn på kulturforskjeller, og det å si at "de" skal komme seg vekk er ikke noe argument. Den naiviteten merker jeg også i forhold til f.eks. amerikanere. Dette kommer av for lite kunnskaper. Jeg fikke i hvert fall ganske mer nyansert syn på Midtøsten etter å ha reist rundt der og bodd i flere private hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

norske menn kan være ekle i fylla , må som regel drikke seg til mot. Forøvrig har aldri noen norske menn sjekket meg opp midt på dagen helt edru. Som feks å oppsøke en jente som sitter alene på en kafe og si hei og sånt.. Kun såkalte innvandrere jeg har opplevd det fra , tror de har litt mer baller når det gjelder akkurat det. noenganger kan det jo være smigrende.. Hvis man bare kan høflig avslå og så får være i fred om man ikke vil ha noe kontakt med denne fyren

Så du leste ikke mitt innlegg om da jeg ble grafset på av norske menn midt på blanke formiddagen?

Jeg har hatt en stalker fra Østfold også, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

herregud! .jeg synes ikke afrikanere eller pakistanere er tiltrekkende , men italienere ,eller de fra latin-amrika...sånne vil vi gjerne ha flere av.

Afrikanere kan da være råkjekke;), og jommen meg er de gode i sengen også.

Se på de atletiske kroppene, uhmmmmmm...........

Pakistanere, persere, arabare.........wow jeg har da møtt mange kjekke, men for å presisere jeg har møtt mange kjekke kaukasianere også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Fikk slike tanker selv i går jeg, en mann ba meg om penger da jeg sto på bussholdeplassen går kveld. Jeg ristet bare på hodet og så en annen vei. Da begynner han å hvese noe om fitter - "alle fitter har penger, di fitte"

Ikke norsk han heller, og sliten som jeg var freste jeg å hold kjeften på deg. Fitte! Sier han, fy faen, ikke rart du ikke har penger, sa jeg, og gikk fra hele holdeplassen. Og tanken om at slike jævler kan dra seg til helvete tilbake dit de kom fra, er knapt til å unngå.....

Og jeg er ingen Frp'er, bare så det er sagt..

Det var da bra at du ikke er Frp'er bare så det er sagt;) Det er da ikke din feil at de er blitt det største partiet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslo i støpeskjeen

Ja ikke sant? Greit å få tallfestet det jeg påstår, hvis disse tallene er riktige da, men de kan stemme etter opplevelsen av dette.

Enda er det endel her inne som ler når noen påstår at dette vil bli ett problem fremover og at det vil bli større.

For å gjøre bildet mer komplett, kan den norske ambassaden opplyse at bare 8% av innvandrerne fra Pakistan har utdannelse ut over 7 år folkeskole. Kvaliteten på undervisningen er meget semre i Pakistan, og de lærer ikke norsk. Verdien av 7 år grunnskole i Pakistan er meget liten i Norge. At det vil bli et problem? En uendelighet av problemer.

Myten om den velutdannete innvandrer er veldig gammel, i 1980 VAR de faktisk velutdannete. I dag er situasjonen en HELT annen.

Kun en liten brøkdel bosetter seg utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes diskusjonen blir for lite nyansert og diskriminerende. Det er ikke lett å definere hva er våre nye landsmenn. Det er heller ikke lett å bebreide innvandrere for ikke å ville gifte seg med oss når vi ikke vil gifte oss med dem.

Det er enorm stereotyping og naivt syn på kulturforskjeller, og det å si at "de" skal komme seg vekk er ikke noe argument. Den naiviteten merker jeg også i forhold til f.eks. amerikanere. Dette kommer av for lite kunnskaper. Jeg fikke i hvert fall ganske mer nyansert syn på Midtøsten etter å ha reist rundt der og bodd i flere private hjem.

Det hjelper ikke hva du forsøker å si, det er så enkelt at det er bare å se hvilken problemer vi allerede sliter med her.

Ikke minst hva de sliter med i Malmø og Nederland.

Jeg sier ikke at dette er bare innvandrerne som har skylden, det er heller ingen tvil om at innvandringspolikken vår har skylden heller.

Men uansett skyld, det er og blir ett problem slik dette nå utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vioola

Afrikanere kan da være råkjekke;), og jommen meg er de gode i sengen også.

Se på de atletiske kroppene, uhmmmmmm...........

Pakistanere, persere, arabare.........wow jeg har da møtt mange kjekke, men for å presisere jeg har møtt mange kjekke kaukasianere også;)

persiske jenter er vanvittig nydelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Så du leste ikke mitt innlegg om da jeg ble grafset på av norske menn midt på blanke formiddagen?

Jeg har hatt en stalker fra Østfold også, jeg.

jo ,, fikk det vel med meg.

ekkelt det der altså , sinnsykt krenkende og nedvedigende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Det hjelper ikke hva du forsøker å si, det er så enkelt at det er bare å se hvilken problemer vi allerede sliter med her.

Ikke minst hva de sliter med i Malmø og Nederland.

Jeg sier ikke at dette er bare innvandrerne som har skylden, det er heller ingen tvil om at innvandringspolikken vår har skylden heller.

Men uansett skyld, det er og blir ett problem slik dette nå utvikler seg.

Ta na litt av skylden pa deg selv, og skyld ikke pa andre hele tiden. Hvis samfunnet var som du prover a si at du skulle vaere tror jeg ikke at jeg ville leve der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

persiske jenter er vanvittig nydelige..

Ja det er de helt sikkert, men na er jeg mere interessert i menn pa det omradet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng her, men ikke glem nå da at mange land har et helt annet kvinnesyn en hva vi har her i Norge. Det kommer ofte frem i slike handlinger som dette.

Det er ikke helt uten grunn at jentene her i Norge ofte blir kalt for horer. Det er ok å knulle dere, men gifte seg med dere vil de ikke gjøre på grunn av at dere knuller litt rundt.

"Det er ikke helt uten grunn at jentene her i Norge ofte blir kalt for horer. Det er ok å knulle dere, men gifte seg med dere vil de ikke gjøre på grunn av at dere knuller litt rundt. "

Og det mener du at lysluggede norske menn ikke gjør??? Stikk fingeren i jorda gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del synes jeg det er greit å knulle ikke vestlige menn. De er ganske gode på det faktisk;) Men gifte meg med dem, nei takk.

Mon tro om jeg er den eneste som tenker slik? Vi trenger ikke å gifte oss lenger for å bli anstendige damer slik som før i tiden. Ikke trenger vi heller noen til å forsørge oss, og derfor sitter menn alene og greier seg ikke uten oss. Det er fakta at kvinner greier seg bedre etter skilsmisse.

Hysj hysj vi kan da ikke begynne å antyde at noen jenter vil gjerne ha mørkhårede menn med utenlandsk opprinnelse i sengen. Det er ikke bra, kanskje de er horer?

Jeg er ikke helt sikker på at "norske" menn er så gode på å respektere damer hele tiden. For min del har jeg ikke tenkt å gifte meg med dem heller, men hvis de er gode i sengen kan de godt ta seg en tur opp i min;)

Enig med du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det tross alt er flere utenlandske eller med utenlands bakgrunn som gjør dette enn norske, selv om det også er norske som gjør det.

De har tross alt et annet kvinnesyn fra enkelte land enn hva vi har her i Norge. Det kan vel ikke bestrides.

Kan du bevise det med tall eller bygger du dette på artikler i dagbla og vg?

Tall ville nok vist en forskjell, det kan jeg være enig i, men å skjære alle over en kam er jeg i utgangspunktet ikke for. Det finnes mange flotte innvandrere i Norge som tilfører det norske samfunn veldig mye bra. Disse nevnes ytterst sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...