Gå til innhold

Rasist i kveld - og forbanna!


Gjest Krenket

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg følger med......

"Jeg følger med...... "

Oups! Da håper jeg at du også har fått med deg at jeg setter deg mye høyere enn SDD, han kommer bare inn som underholdning mens du er opptatt på annet hold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 345
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    44

  • Gyda

    23

  • amerikafareren

    21

  • lonelyP

    21

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Denne burkaen likt jeg. Jeg ser jentene har forsynt seg med drikke og popcorn lenger opp i tråden. Jeg tror at jeg heller forsyner meg her:-)

Du får bare sørge for at du trer burkaen på riktig pike, så kan du forsyne deg så mye du vil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

"Det er ikke greit med rompeklapsing uansett, og det er faktisk det som er poenget her."

Jeg har heller aldri sagt det er greit, jeg har tvert imot sagt at det ikke er greit, ikke kult og at mannen har tråkket over en grense. Seksuell trakasering stiller jeg et lite spørsmålstegn ved? Jeg vet ikke helt. Og da mener jeg at jeg ikke VET. Poenget i trådstarters innlegg er at hun ble litt rasist pga. episoden.

"I et annet svar til meg her skrev du "helledussen så mange forbehold man må ta her inne".

Kanskje jeg skulle returnere den til deg?"

Hvorfor?

"I hvert fall sitter jeg litt med en følelse at du mistolker flere av innleggene her."

Du om det. Kan legge til, i lige måte.

"Faktisk har jeg så langt til gode å se noen skrive at ALLE muslimer er sånn. Mange her reflekterer over at det noen få gjør, faktisk går ut over andre."

Ja men så fint da. Da er vi jo enig om noe :)

"Det vi faktisk diskuterer her, er en type holdninger og nedlatende kvinnesyn som EN DEL (og absolutt IKKE ALLE) muslimer står for."

Les trådstarters innlegg en gang til. Det er rasisme pga. rumpeklasking som kommenteres. Uansett synes jeg det er å dra det litt langt å gi en mann skylden for en hel kultur. En mann man ikke vet noenting om.

"Les litt mer aviser, så kanskje du også oppdager at det i mange muslimske miljøer OPPFORDRES til kvinneforakt."

Ojsann, merkelig hvordan du kan vite hvor mye eller lite aviser jeg leser??

"Denne holdningen er det vi ikke ønsker skal få grobunn her."

Vel, nok en gang. Jeg er heller ikke for kvinneundertrykkelse. Det har jeg heller ikke argumentert hverken for eller mot fordi det er ikke det trådstarter sier noe om.

"Faktisk tror jeg også at mange muslimer ønsker seg mer frihet og respekt, og ikke støtter de fanatiske holdningene som islamistene står for."

Det er jeg enig med deg i.

"Tror mange av oss her ser det som en naturlig kobling at den fyren som klapset henne på rompa representerer en annen type kvinnesyn enn vi har tradisjon for her i Norge, altså et nedsettende kvinnesyn."

Jeg synes ikke koblingen er naturlig. Det er akkurat det vi ikke kan vite noe om. Ingen har snakket med denne mannen. Et klaps på en rompe kan ikke tolkes så vidt, det mener hvertfall jeg.

Se der, jammen meg var vi ikke enig om noe også gitt. Men det er faktisk lov å være uenig også, uten at man av den grunn skal stemples for omverden som dum. Det er litt for dumt. Hva andre på dol tror og mener kan vel strengt tatt ikke du vite så mye om heller. Med det avslutter jeg her i denne tråden. Takk for nå.

Det er klart det er greit å være uenig. Jeg tror kanskje mest jeg reagerte litt på tonen din. (ikke helt sikker på om det er greit at andre er uenige med deg? eller..?)

OK, det er greit å avslutte for denne omgang. Der er vi i alle fall enige.

Så får vi se om det går bedre neste gang...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

mrxx er ikke av den sjalue typen:-)

Men ulven vet ikke hva hun går glipp av hvis hun går til andre, hehe.

Du får også sende et bilde av stumpen din, så hun får sjansen til å sammenligne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Du får også sende et bilde av stumpen din, så hun får sjansen til å sammenligne ;-)

"Du får også sende et bilde av stumpen din, så hun får sjansen til å sammenligne ;-)"

Et fantastisk godt forslag togli! Jeg kan bare anbefale mrxx på det sterkeste å følge det rådet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg følger med...... "

Oups! Da håper jeg at du også har fått med deg at jeg setter deg mye høyere enn SDD, han kommer bare inn som underholdning mens du er opptatt på annet hold!

Joda jeg har fått med meg det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får bare sørge for at du trer burkaen på riktig pike, så kan du forsyne deg så mye du vil ;-)

Det er et meget godt råd, det betyr svært mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også sende et bilde av stumpen din, så hun får sjansen til å sammenligne ;-)

Nja....stumpen er ikke mye å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nja....stumpen er ikke mye å se.

"Nja....stumpen er ikke mye å se."

Kan jeg få vurdere det?

*Håpefull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Joda jeg har fått med meg det:-)

"Joda jeg har fått med meg det:-)"

*Puster lettet ut og ser frem til neste abonementsnatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det er et meget godt råd, det betyr svært mye:-)

Da kan jeg anbefale deg tre flotte bondpike.

Du kan jo begynne med Ulvinnen og gå over til amber sun når den førstnevnte er tilfreds, siden du nettopp har kost deg med MP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Les hva hun skriver!

Det er forskjell på de også da. En mørkhudet mann kan gjørde dette.

Men det betyr ikke at alle mørkhudete menn gjør slik...

Min svoger er helt mørk.

Kom ikke her å si at han gjør slik!! Jeg kjenner han meget godt, og han er veldig høflig og ordentlig. Det gjelder også alle hans venner og omgangskrets som er mørke. Disse her er noen utrolig gode og varme personer.

Ikke skjer alle over en kam!!!!

Hvorfor kan dere ikke lese hva hun skriver!!!!Hun har da ikke skjært alle over en kam. Poenget er jo at hun mener de som oppfører seg så dårlig ikke bør få bo i landet. Det ville også vært til det beste for de innvandrere som oppfører seg pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel - spør dere meg, så skit i hele burkaen! :-)

Faktisk svært enig med deg i det, tror ikke jeg hadde brukt så lange tiden på den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg anbefale deg tre flotte bondpike.

Du kan jo begynne med Ulvinnen og gå over til amber sun når den førstnevnte er tilfreds, siden du nettopp har kost deg med MP?

Det høres ut som en svært god ordning og rekkefølge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg klarer den vurderingen selv:-)

Det er ikke sikkert at vi har helt samme syn på mannerumper - håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det høres ut som en svært god ordning og rekkefølge:-)

*Meget fornøyd*

Da kommer du hit i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nja....stumpen er ikke mye å se.

Rumper finnes i alle fasonger og smaken er som baken (bokstavelig talt). I versta fall får du gjøre som filmstjernene, skaffe en stedfortreder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...