Gå til innhold

Rasist i kveld - og forbanna!


Gjest Krenket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 345
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    44

  • Gyda

    23

  • amerikafareren

    21

  • lonelyP

    21

Mest aktive i denne tråden

Nå gjelder det bare å ikke sovne foran TV'n når fruene begynner!!!!

*røde, fordrukne øyne*

*s* Fyrstikker foran øynene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg begynner allerede å bli ganske brisen her....

Som du ser, så er det mange nok flasker å ta av..

Schkåll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Vel - som gjestedanser.

Gjestedanser går bra :-)

Jeg venter jo bare på at mrxx skal ta seg en svingom med meg, så da trenger jeg ikke SDD permanent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjestedanser går bra :-)

Jeg venter jo bare på at mrxx skal ta seg en svingom med meg, så da trenger jeg ikke SDD permanent :-)

Nettopp. Og du har helt sikkert lagt merke til at jeg _aldri_ har lagt meg opp i de diskusjonene deres om mrxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Kansche dt, ja... Ble ikke nokk å drekke, så jg måtte fyr epå pepan åsså.

Natta *blurp*

Pepan!!

Fyttegrøss, nå har du virkelig fått for mye!

*Meget bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nettopp. Og du har helt sikkert lagt merke til at jeg _aldri_ har lagt meg opp i de diskusjonene deres om mrxx.

Nei, der har du vært imponerende tilbakeholden!

Fortsett sånn, bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Pepan!!

Fyttegrøss, nå har du virkelig fått for mye!

*Meget bekymret*

Hihi, ja, nå er det nok best jeg legger meg her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Det er godt å høre du er forbanna. Enkelte andre av oss kunne ha reagert med angst i stedet.

Ser du den drittsekken en gang til, håper jeg du tør å si ifra til ham!! (...og hils fra meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Har opplevd noe lignende, men da var det en hånd rett mot skrittet mitt! Midt på lyse dagen!! Og det var en norsk mann (eller en mann med norskt utseende, i alle fall).

Da jeg var barn (10-11 år), satte en eldre herre seg ved siden av meg på bussen, og begynte å spørre om jeg "hadde fått hår på musa" og så videre.Han forsøkte også å beføle låret mitt. Trakk i snora og gikk ut tre stoppested før jeg skulle, fordi jeg ble så redd. Også han var norsk.

Konklusjon: Det finnes pervoer overalt.

Fy faen, sånne drittsekker, de skulle vært hengt opp etter det som henger ned på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Dette du skriver her vet vi alle. Men det som er litt av poenget er at det finnes kulturer her til lands som har et helt annet syn på kvinner enn den vanlige norske mannen i gata har.

I disse miljøene er det ikke en og annen mann, men de aller fleste.

Jeg begriper ikke hvorfor det skal unnskyldes/bortforklares.

Enig - det finnes så klart veldig mange greie innvandrere, men det er ikke til å komme bort i fra at det er mere undertrykking, vold, overgrep og drap blant strenge muslimer enn blant nordmenn flest. Selvsagt for jævelig at de uskyldige skal lide under det de verste fanatikerne gjør, men like fullt trenger vi nok å være oppmerksom på hva som foregår i enkelte av disse miljøene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Jeg synes ikke slik oppførsel kan godtas, aksepteres eller bortforklares uansett, jeg. Hverken ¨når slike handlinger utføres av kvinneforaktende muslimer eller kristne (og det finnes en del av dem også!!!)

Generelt tror jeg at religiøs fundamentalisme, uansett religion, er kjempeskummelt!

Enig i at fundamentalisme er kjempeskummelt. Men faktisk tror jeg det er flere islamister her enn kristen-fundamentalister. Tror egentlig de kristne sektene er nokså marginale i prosentandel, for å si det sånn, selv om de helt sikkert gjør nok skade der de driver på.

Har inntrykk av at mishandling og drap i større grad er et samfunnsproblem i forbindelse med muslimsk tvangsgifte, enn hva de kristne hjernevaskerne står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Hehe, kan ikke du komme hit en tur? jeg har en litt dårlig dag på jobben:-)

He-he-he-he... Klart vi stiller opp, hele gjengen. Vi damene er jo så horete her i dette landet. Det sier i hvert fall mullah Krekar og vennene hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Hva hadde oppførselen hans med bakgrunnen å gjøre?

Rett sinne ditt mot personen, ikke mot folkeslaget.

Men du, har du tilfeldigvis spurt muslimske gutter i skolegårdene rundt omkring om hvorfor de kaller norske jenter for horer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...