Gå til innhold

Hva man IKKE skal spise/drikke!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Turbo Tuppa

oi , jeg drikker kun fun light. er ikke så glad i vann. Og tannlegen sier at tennene mine ikke tåler brus særlig bra

kunstig søtstoff er jeg ikke redd for. best å unngå sukker så godt som man kan

Det er plenty syre i light-saft og tennene dine har ikke særlig godt av det heller.

Annonse

Gjest Blondetopp

Hva er feil med funlight og familieskinke?

Vanlig saft er bedre og sunnere enn kunstig framstilt skvip (Funligt).

Familieskinke og andre pålegg i samme gate, består av dritten etter all annen produkjon at kjøttvarer. Gud vet hva de har malt sammen for å selge det til oss som pålegg. Jeg er nær ved å kaste opp.

Vanlig saft er bedre og sunnere enn kunstig framstilt skvip (Funligt).

Familieskinke og andre pålegg i samme gate, består av dritten etter all annen produkjon at kjøttvarer. Gud vet hva de har malt sammen for å selge det til oss som pålegg. Jeg er nær ved å kaste opp.

hvis familieskinken er laget av div dårlig restekjøtt, hva tror du pølser og annen div farsemat er laget av?

Gjest Turbo Tuppa

oi , det viste jeg ikke. er det ikke kullsyren i brusen som er problemet da? er jo ikke kullsyre i saft?

Men saft inneholder fruktsyrer som tærer på tennene i tillegg til sukkeret. Lettsaft inneholder ikke sukker, men den har likefullt fruktsyrer.

Gjest vioola

Men saft inneholder fruktsyrer som tærer på tennene i tillegg til sukkeret. Lettsaft inneholder ikke sukker, men den har likefullt fruktsyrer.

hva slags fruktsyrer da , er jo bare kunstige e-stoffer tilsatt for å lage smak. merkerlig at tannlegen aldri har nevnt det for meg

Annonse

oi , det viste jeg ikke. er det ikke kullsyren i brusen som er problemet da? er jo ikke kullsyre i saft?

Er det så farlig med kullsyren, hva med farris da? Trodde ikke det var skadelig for tennene med farris selv om den inneholder kullsyre. Men det er det kanskje likevel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...