Gjest batteri Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 skal bli kvitt litt overflødig fett rundt midje/hofter og på lårene, og skal slutte med godtespising i uka, prøve å tenke over hva jeg spiser + sykle/gå tur noen ganger i uka+danser... men jeg sprekker alltid om kveldene! nå har jeg nettopp spist en is + litt smågodt.. får så stor sukkertrang, må alltid ha noe å spise om kvelden...uanset om jeg spiser kveldsmat,vil kroppen min ha sukker etterpå. tror jeg er litt hallveis avhengig av sukker, men noen dager går det greit.. i går spiste jeg f.eks bare ananas + litt kylling på kvelden. er så lei av å sprekke..prøver å spise frukt og andre ting istedet, men faller for fristelsen til å spise andre ting altfor ofte...er nødt til å kutte ut den usunne maten for å bli kvitt cellulitter også antar jeg, og hvis jeg ikke får reultater til denne sommeren heller så blir jeg såååå skuffa over meg selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.