Gå til innhold

verst om kveldene...!


Gjest batteri

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

skal bli kvitt litt overflødig fett rundt midje/hofter og på lårene, og skal slutte med godtespising i uka, prøve å tenke over hva jeg spiser + sykle/gå tur noen ganger i uka+danser... men jeg sprekker alltid om kveldene! nå har jeg nettopp spist en is + litt smågodt.. får så stor sukkertrang, må alltid ha noe å spise om kvelden...uanset om jeg spiser kveldsmat,vil kroppen min ha sukker etterpå. tror jeg er litt hallveis avhengig av sukker, men noen dager går det greit.. i går spiste jeg f.eks bare ananas + litt kylling på kvelden.

er så lei av å sprekke..prøver å spise frukt og andre ting istedet, men faller for fristelsen til å spise andre ting altfor ofte...er nødt til å kutte ut den usunne maten for å bli kvitt cellulitter også antar jeg, og hvis jeg ikke får reultater til denne sommeren heller så blir jeg såååå skuffa over meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...