jubalong70 Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Lillebror har fått sviskesaft i 2 dager. Og plutselig har han blitt kjempesår i stumpen. Han er 5 mnd og har enda ikke vært sår, så jeg lurer på om det kan være en sammenheng. Andre som har tenkt over noe slikt? 0 Siter
Gjest urkamei Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Desverre ingen erfaring, men hvorfor gir du sviskesaf? Har selv en på 4,5 mnd som har begynt å få litt grøt ( for å redde natten). I dag prøvde jeg litt banan også. Gir de det for å slukke tørsten eller fordi han er har i magen? Er bare nyskjerrig på alt jeg kan gi. Her var de magevondt i natt, så ga nok litt mye grøt i går (2x 60 ml tilleggsmelk). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 Desverre ingen erfaring, men hvorfor gir du sviskesaf? Har selv en på 4,5 mnd som har begynt å få litt grøt ( for å redde natten). I dag prøvde jeg litt banan også. Gir de det for å slukke tørsten eller fordi han er har i magen? Er bare nyskjerrig på alt jeg kan gi. Her var de magevondt i natt, så ga nok litt mye grøt i går (2x 60 ml tilleggsmelk). Har har fått det fordi avføringen har vært litt hard + ikke like regelmessig som før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.