Gå til innhold

Influensa - lungebetennelse

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke dolere!

Jeg har f.... meg vært inne i 3 hele uker nå, nesten ikke vært utenfor dørene med min datter på 9 måneder som har forkjølelse og som har hatt lungebetennelse.

Det er for kaldt til å ta henne ut med lungebetennelse og det ser pokker meg ikke ut til å gi seg. Ser for meg en uke til - INNE i fint vær.

Er nesten på randen til depresjon. Kan dere komme med tips til "inneaktiviteter" med en snørrete 9 måneder gammel jente. Hun spiser godt, drikker godt, sover greit, men henger som "klegg" i leggen min hele dagen.

Hadde det ikke vært for at jeg er like syk selv så hadde jeg selvsagt kommet meg ut når pappa er hjemme, men de gangene jeg har gjort noe fysisk utendørs så har jeg bare blitt verre.

Ja, ja - vi kommer vel ut til 17-mai. Jippppppiiiiiii

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222078-influensa-lungebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pekka

Plutselig er det 17mai, så sommer sol og glede. Det er hva vi må glede oss med. Jeg er også på randen til depresjon...Gleden stod i taket da alle gikk på skolen mandag. Da hadde de tre barna mine vært syke en uke hver, alstå tre uker. I dag er lille tulla mi syk igjen!! Trodde vi var ferdige med influensa, men neida....

Jeg har jo vært ute av hus på butikken og sånt i det minste. Fikk helt vondt av deg jeg. Nye leker som tlf, kassa-apparat mm kan kanskje fenge din lille?

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...