Gå til innhold

Nord/Sør Trøndere!!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.....

vi har netopp sendt papirene til bufa. vi skal adoptere fra korea.... vi har en gutt på 2 år fra korea fra før.. Vi flyttet til nord- Trøndelag for ett år siden. og ønsker veldig gjerne å få kontakt med andre som skal adoptere....

håper å høre fra noen her inne...

Hei.....

vi har netopp sendt papirene til bufa. vi skal adoptere fra korea.... vi har en gutt på 2 år fra korea fra før.. Vi flyttet til nord- Trøndelag for ett år siden. og ønsker veldig gjerne å få kontakt med andre som skal adoptere....

håper å høre fra noen her inne...

Hei! Vi har veldig lyst til å bli kjent med flere i samme stuasjon, men er usikker på hvordan en sender priv mail.

brilleslangen

jeg vet heller ikke hvordan sender privat melding her inne men mail går jo ann.

Privat mail kan man ikke sende herfra.... Det man kan gjøre er at man kan opprette en anonym mailadresse feks hos hotmail eller andre leverandører på nett... og så oppgi denne anonyme adressen her på forumet slik at folk kan ta kontakt... (Det ville være litt dumt om man la inn sin opprinnelige epostadresse som lett kan spores til person her for da blir man liksom ikke så anonym lenger... og det ville også være uheldig om den private epostkontoen skulle bli fylt av feks useriøse mailer)

Annonse

Privat mail kan man ikke sende herfra.... Det man kan gjøre er at man kan opprette en anonym mailadresse feks hos hotmail eller andre leverandører på nett... og så oppgi denne anonyme adressen her på forumet slik at folk kan ta kontakt... (Det ville være litt dumt om man la inn sin opprinnelige epostadresse som lett kan spores til person her for da blir man liksom ikke så anonym lenger... og det ville også være uheldig om den private epostkontoen skulle bli fylt av feks useriøse mailer)

Huff ja, vil ikke legge inn min priv mail add her. Har sett "sabotører" som ødelegger... Men se om en ordner seg en ekstra mail add, som du tipset om. Eller så blir en jo kjent etterhvert... kan holde kontakten både her og på andre forum :-)

Gjest lillemor1

Bruker Verdens Barn

Hei dere alle sammen.

Hadde vært utrolig kos med å bli bedre kjent med dere.Og kanskje om ikke lenge få til ett treff? Tidlig ut jeg men men. hadde vært så hærlig å få delt følelser og tanker med andre i samme situasjon. Føler vi sitter alene, vi er åpne om det her vi bor, men uansett!!

Synd det ikke gikk an å sende privat mail her da, men jeg har msn/mail om dere har, og en adresse jeg sjelden bruker, og tør legge denne ut her.. Så har du lyst å sende noen ord så gjør det.

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...