Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror og min svigerinne i Spania skal adoptere i Kina. De fikk LID 16.09.05, og venter forsatt. Det er knapt med opplysninger nå i Spania, om ikke motstridte beskjeder.

Er det noen som kan si meg hvor leng tid de kan ha å vente, etter egen erfaring? Takk for hjelpen

Skrevet

Hei på deg.

Vi har LID i Kina den 3 juni 05,, og vi venter fremdeles. Blir med på neste runde,håper vi. Ventetiden nå er på ca 10 mnd.Lykke til videre.

Gjest 9-10 mnd
Skrevet

Hvis de har LID 16.sept 05, kan man med dagens hastighet regne med at de får tildeling omtrent i juni. Dette kan komme til å gå opp eller ned, det vet vi ikke.

Det er pr.i dag ca 9-10 mnd ventetid fra LID dato (Verdens Barn sier det er 10 mnd fra papirene sendes fra Norge, men LID dato er gjerne noen uker etter dette).

veps1365380824
Skrevet

Vi har LID 19.09. og venter tildeling en eller annen gang mellom tidligst i juni og forhåpentligvis senest i september. Kina er veldig uforutsigbart om dagen, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...