Gå til innhold

Hvordan kan jeg "starte" fødseln??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Jeg har nå to uker til termin, og begynner å bli veeeeeldig fornøyd med å være gravid... Jeg har et barn fra tidligere, men husker ikke hva jeg kan gjøre for å få fart på ting... Jeg husker selvfølgelig at jeg kunne ha sex, eller gå i trapper. Men - jeg har bekkenløsning som ikke er å leke med, så jeg vil gjerne ha andre tips fra dere... Noe spesiellt jeg kan spise eller drikke? Noe annet lurt jeg kan gjøre..??

Kom med forslag, please! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222177-hvordan-kan-jeg-starte-f%C3%B8dseln/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg hadde fått tips om å ta lakserolje (pføy!) da hun nærmet seg 2 uker på overtid med nr.2.

Klokka 02 ringte hun og lurte på om det kunne være veer. Dro på sykehuset men kom slukøret hjem igjen. Ikke gøy å sitte i bil med rennarompe heller. Vel, hun dro inn igjen tidlig neste morgen og plupp så kom ungen.

Men tror hun angret hun tok lakserolje, for det var nok ikke så greit å trykke ut ungen når det da var mer som ville ut....... Shit happens ;o)

Gjest trultemor25

Mitt beste tips er å dra og se en nyfødt baby! Har du ikke en venninne som tilfeldigvis akkurat har født? Venninner som har små babyer? Jeg var og besøkte ei venninne av meg på sykehuset som nettopp hadde født, og ting satte i gang hos meg samme kveld. Da jeg hadde født og var klar til å ta imot besøk kom ei høygravid venninne av meg, og hun fødte dagen etter!! Så dette tipset her har jeg stooor tro på!!

Lykke til!

Annonse

Gjest lille rosinen

En venninne av meg hadde fått tips om å ta lakserolje (pføy!) da hun nærmet seg 2 uker på overtid med nr.2.

Klokka 02 ringte hun og lurte på om det kunne være veer. Dro på sykehuset men kom slukøret hjem igjen. Ikke gøy å sitte i bil med rennarompe heller. Vel, hun dro inn igjen tidlig neste morgen og plupp så kom ungen.

Men tror hun angret hun tok lakserolje, for det var nok ikke så greit å trykke ut ungen når det da var mer som ville ut....... Shit happens ;o)

Uffameg... Jeg har ikke født noen barn, men har faktisk tenkt på det der.. Om det kommer mer ut enn det som "skal"... Jeg skal hvertfall IKKE drikke slik olje når jeg skal føde!

Gjest Quicksilverado

Mannes fødepizza:

Pizzadeig: 9 dl hvetemel 1 pk gjær (tørr/fersk) 1 ts salt 3 ss olivenolje 3 dl vann

--- La deigen heve ca. 30 min.

Pizzafyll:

2 ss margarin 1 stor løk 500g kjøttdeig 1 boks tomater + 2-3 ss tomatpurè eller 1 boks tomatpurè 2-3 hvitløksfedd 1-2 ts malt muskat 1 ts salt ½ ts pepper ½ ts oregano ½ ts basilikum ca. 2 dl vann ost

--- Stekes på 225oC i ca.20 min til deigen er gulbrun og sprø, og osten begynner å smelte og få farge.

Ved siden av pizzaen bør man drikke Bitter Lemon. Denne inneholder stoff som får livmoren til å trekke seg sammen.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...