Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har vi en tannbørste hver. Tror liksom ikke hun skjønner hva jeg sier, så jeg syns også det er litt vanskelig. Hun er ett år, vet ikke hvor mye jeg kan tvinge henne til å ha munnen åpen. Jeg prøver bare å pusse litt mens jeg synger litt, sånn at det blir en positiv opplevelse. Det blir ikke akkurat noe kvalitetspuss enda...

(Hun har 8 tenner)

Her har vi en tannbørste hver. Tror liksom ikke hun skjønner hva jeg sier, så jeg syns også det er litt vanskelig. Hun er ett år, vet ikke hvor mye jeg kan tvinge henne til å ha munnen åpen. Jeg prøver bare å pusse litt mens jeg synger litt, sånn at det blir en positiv opplevelse. Det blir ikke akkurat noe kvalitetspuss enda...

(Hun har 8 tenner)

Enig, jeg har samme erfaring fra førstemann - smart å ha 2 tannbørster :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...