Gjest førstebursdagsfeiring Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hei! Vi skal ha bursdagsfeiring for 5 åringen. Det kommer 8 barn i alder 3-5 år. Holder det da med pølser, sjokoladekake, muffins og gele? er det ok? (Ja vet at ikke det er sunneste, men poden har bestilt og jeg synes det er ok når det er bursdag:)) Noen som har erfaring med hvor mange pølser man beregner pr. barn? 0 Siter
Gjest super duper meny Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 1-2 pølser pr barn. Dette blir en super duper bursdag med ditt utvalg av goodiss . 0 Siter
laban Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Menyen høres helt fin ut. De fleste spiser én pølse, noen få spiser to. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det holder fint, det :-) Vi pleier å ha en setning med i innbydelsen at dersom noen av barna har allergier/intoleranse mot noe, så ser vi gjerne at foreldrene sier i fra, og gjerne foreslår alternativer som passer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 JEg hadde beregnet 1 pølse pr barn + en 3-4 ekstra. Ellers høres det ut som en flott meny! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Menyen høres helt fin ut. De fleste spiser én pølse, noen få spiser to. Og noen spiser tre eller kanskje til og med fire *skuler til minste gutten min*. Før han var et år la han ned tre pølser i bursdag! 0 Siter
laban Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Og noen spiser tre eller kanskje til og med fire *skuler til minste gutten min*. Før han var et år la han ned tre pølser i bursdag! Ifølge min erfaring hører han da med til unntakene. Men de finnes jo :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Og noen spiser tre eller kanskje til og med fire *skuler til minste gutten min*. Før han var et år la han ned tre pølser i bursdag! He-he, slik er minstesnuppa mi også! Usannsynlig glad i mat, og 3 pølser var standard lenge. Og hun virkelig koser seg med maten, sitter leeeenge etter at alle andre er ferdige. 0 Siter
caprice Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det holder fint, det :-) Vi pleier å ha en setning med i innbydelsen at dersom noen av barna har allergier/intoleranse mot noe, så ser vi gjerne at foreldrene sier i fra, og gjerne foreslår alternativer som passer. Vi er vant til å alltid ta med egen mat til våre barn som har cøliaki, men du og du så glad jeg hadde blitt om jeg hadde fått invitasjon fra deg, og faktisk kanskje for en gangs skyld slapp å ta med eget - slik at mine barn kunne spise det samme som alle de andre... 0 Siter
KaVa Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Vi er vant til å alltid ta med egen mat til våre barn som har cøliaki, men du og du så glad jeg hadde blitt om jeg hadde fått invitasjon fra deg, og faktisk kanskje for en gangs skyld slapp å ta med eget - slik at mine barn kunne spise det samme som alle de andre... Ja, ikke sant? Vi har en slektning som er hyperallergisk, og vet hvor lei seg han blir når han ikke kan kose seg med det samme som de andre ungene. Det er jo ikke noe problem å lage kosemat tilpasset allergier/andre hensyn, når man bare vet om det og har oppskrifter. Så får alle servert det samme, og ingen blir "uttaforr". Det funker godt for oss, i alle fall! 0 Siter
laban Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Vi er vant til å alltid ta med egen mat til våre barn som har cøliaki, men du og du så glad jeg hadde blitt om jeg hadde fått invitasjon fra deg, og faktisk kanskje for en gangs skyld slapp å ta med eget - slik at mine barn kunne spise det samme som alle de andre... Jeg hadde helt glutenfri 6-årsdag for et år siden. Fikk gode tips her til bl.a. godteposen. * pusser glorien * 0 Siter
nanna Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg hadde helt glutenfri 6-årsdag for et år siden. Fikk gode tips her til bl.a. godteposen. * pusser glorien * Godtepose? Hva er det? *gnikker* 0 Siter
laban Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Godtepose? Hva er det? *gnikker* Spør en av ungene dine, du :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.