Gå til innhold

Tillegg til link skrevet tidligere - ang.

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertus

Leste en link her inne om at det var mange som ikke svarte når de fikk innbydelse til bursdag.

Nå erfarer vi akkurat det samme, vi skrev svarfrist, men 4 som ikke har svart.. ganske irriterende for det har jo litt med dekking av bord og mat også å gjøre..

Noen som som har noen erfaring om disse pleier å komme? Eller betyr dette at da kommer de ikke i bursdagen?

Jeg må vel kanskje bare dekke på i alle tilfeller... Kjenner ingen av foreldrene, vet knapt hvem barna er så har verken navn eller tlf. så vanskelig å få tak i de også.. men føler ikke det er min jobb og ringe og etterlyse heller.. vet ikke helt jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222561-tillegg-til-link-skrevet-tidligere-ang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...