Gå til innhold

jeg tisser


goran

Anbefalte innlegg

om dagen, på skola så tisser jeg på meg. hva kan det være? herregud, jeg er jo faen meg snart 20 år..

hilsen goran - den våte bleien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til Goran Det jeg kan anbefale deg er at du går på do med med få timers mellomrom på dagen. Det er viktig at du ikke går å holder deg og stadig utsetter trangen. Ellers så synes jeg du skal stille spørsmålet ditt i forum for urinveier.Der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bleia

Hei på deg jeg er en gutt på 25år Jeg har en ruggskade som jeg fikk da jeg var 11år og jeg har mot bruke bleier siden den dagen og det er hele døgnet. Så du er ikke aleine om dette.

Men er du ei jente som savner en som karnse har det på same måte som deg. så må du jerne ta [email protected]. Jeg også trenger en å prate med som har det samme problem.

Venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...