Zippi Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hvilken grøt anbefales det å starte med? Mais, hirse? Hor kjøper/kjøpte dere den første grøten og når begynte gull-ungene deres å spise grøt? Babyen vår er 5 måneder nå og har ennå ikke fått grøt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Lillebror smakte grøt for første gang i går. Han ble 5 mnd denne mnd. Vi kjøpte Nestle sin havregrøt. Egentlig hadde jeg villet være "flink" å gitt ham økologisk grøt fra helsekosten, men jeg har bare ikke overskudd til å gjøre alt "riktig" når jeg i praksis er alene med 3 barn. Han likte forøvrig grøten godt og fikk ikke noe problemer av den. Han har ikke fått i dag. 0 Siter
uvitende......! Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Då prinsassa vår begynte å få graut, så begynte vi å gje ho småfolk sin graut(Havre og byggrøt), då denne var uten mjølk. Me tilsette vatn i staden for mjølk/morsmjølkerstatning i grauten, og ho likte denne grauten godt. "Ingredienser: 50 % havremel, 35 % byggmel, rismel, 5 % maltekstrakt, jernfumarat, tiamin. Kan inneholde spor av melk." 0 Siter
calendula Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Lillebror smakte grøt for første gang i går. Han ble 5 mnd denne mnd. Vi kjøpte Nestle sin havregrøt. Egentlig hadde jeg villet være "flink" å gitt ham økologisk grøt fra helsekosten, men jeg har bare ikke overskudd til å gjøre alt "riktig" når jeg i praksis er alene med 3 barn. Han likte forøvrig grøten godt og fikk ikke noe problemer av den. Han har ikke fått i dag. Du får et rimelig godt utvalg av hipp organic på coop butikkene :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Du får et rimelig godt utvalg av hipp organic på coop butikkene :-) Vel, jeg kikket og kikket på Coop Mega her jeg bor, men det var fint lite. Fant middagsglass fra Hipp, og grøt fra 8 mnd, men ikke noe annet. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Min gutt ville aldri ha mais graut... Då er det betre med hvete graut:-) 0 Siter
lambi Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Heisann! Vi tenkte også å begynne med grøt nå (hun er snart 5 mnd). Snakket med helsesøsteren og hun anbefalte å begynne med maisgrøten. Hun hadde erfart at endel fikk litt magetrøbbel av havre (selvfølgelig veldig individuelt), men ville man bruke den så var det greit det også da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.