Gå til innhold

Hvor har dere dåpsgavene??????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sølvbestikk er i en skuff. Sølvkrus er i et glasskap. "Min første tann" og "Min første hårlokk" er inni et skap ett eller annet sted. Det er jo definitivt ingen praktisk oppbevaringsplass for hverken tanna eller hårlokken!

Bøkene er i bokhylla.

Lengdemåleren blir hengt opp på rommet hans når han flytter inn dit.

Pengene ble satt på kontoen hans.

Egner-servise er i kjøkkenskapet, i daglig bruk.

Sølvbestikk er i kjøkkenskuffen, i daglig bruk.

Sølvkopp står i vitrineskap på kjøkkenet, brukes ikke.

Smykker er i smykkeskrin.

Sangbøker er i bokhylle, i bruk innimellom.

Album med sølvbeslag er i et eller annet skap, er ikke i bruk.

Sølvbestikk er i en skuff. Sølvkrus er i et glasskap. "Min første tann" og "Min første hårlokk" er inni et skap ett eller annet sted. Det er jo definitivt ingen praktisk oppbevaringsplass for hverken tanna eller hårlokken!

Bøkene er i bokhylla.

Lengdemåleren blir hengt opp på rommet hans når han flytter inn dit.

Pengene ble satt på kontoen hans.

Sølvbestikk i kjøkkenskuffen i daglig bruk, bøker i bokhyllen, smykker i smykkeskrin. Alle dustetingene à là min første tann, dåpsattestholder etc ble returnert til gullsmeden og byttet i vanlige smykker, som nå er i smykkeskrinet...

Gjest togli

Sølvbestikk i kjøkkenskuffen i daglig bruk, bøker i bokhyllen, smykker i smykkeskrin. Alle dustetingene à là min første tann, dåpsattestholder etc ble returnert til gullsmeden og byttet i vanlige smykker, som nå er i smykkeskrinet...

Min-første-tann- og min-første-hårlokk-skrinene er nok noe av det kjæreste min femåring eier. Hun må stadig bort for å titte på hårlokken sin og for to uker siden datt endelig den første tanna ut, så nå er settet komplett ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...