Gå til innhold

Noen i Bærum her?

Gjest Kinamamma i Østre Bærum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bor i Østre Bærum og har en datter fra Kina som er snart 3 år og en fra Kina som er snart 6 år. Har sporadisk, men god, kontakt med enkelte andre familier som har barn fra Kina og er spesielt interessert i kontakt hvis vi for eksempel skulle slumpe til å bo i samme skolekrets for eksempel. Men det skal kanskje litt mye til...

Hei

Jeg bor på Rykkinn og har en jente fra Kina som er 2 år og 4 mnd. Jeg er hjemmeværende frem til juli mnd. Vil gjerne treffe flere i samme situasjon.

hei kristinzhu:-)

Vet ikke om jeg treffer riktig person her, men det er ikke så mange ;-)

Jeg gikk i åpenbarnehage på Rykkinn med min gutt født i Colombia(har ei jente også). Han går nå i barnehagen og er akkurat blitt stor gutt!! 3 år. (feiret med sjokoladekake i åpenbarnehage sammen med Mette og Siri i fjor vinter.)

Venter dere veldig på nr 2 nå?

ta kontakt på [email protected]

Hilsen

Gjest Kinamamma i Østre Bærum

Hei

Jeg bor på Rykkinn og har en jente fra Kina som er 2 år og 4 mnd. Jeg er hjemmeværende frem til juli mnd. Vil gjerne treffe flere i samme situasjon.

Ja gjerne det! Hvis du har lyst å bli kjent med oss, så send meg en mail på adressen jeg har skrevet lenger opp!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...