Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For de som husker det fra mine tidligere tråder, hvor jeg var bekymret for vesla som har astma og Svigers som ikke tok hensyn til røyking.

Nå gjør de det!

Jeg er så lettet, og det som skulle til var at vi nektet å komme på besøk hvis de ikke tok hensyn.

Jeg er så glad på vesla sine vegne :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222723-svigers-tar-hensyn-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn

Hei!

Så godt å høre at de endelig tar hensyn! Dumt at det må gå så langt at man må nekte å treffe barnebarnet før de forstår hva de prøver å trasse gjennom..

Er litt nysgjerrig - Hvordan tok dere det opp? Ble det huskestue eller tok de det fint? Respekterer de dere med forståelse/er enig i det dere sa, eller bare "finner de seg i det" for å få treffe barnebarna (og er uenig innerst inne)?

Annonse

Det har tatt litt tid å bearbeide dem. Vi har rett å slett holdt oss unna, og vist at vi mener alvor.

Svigers er storrøykere, og av dem som har røyken i munnen konstant. Derfor er jeg også stolt av at dem klarer å holde oppe mens vi er på besøk. Og tilmed på Svigermors bursdag :)

Det virker som om dem har forstått at det er alvor, og det har gått rolig for seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...