lillevenn2 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hei Mads jeg har en datter på 8 mnd. problemet er ikke sykdom. men jeg har en mann som er besatt av ører, og da dattern min var født frem til 4 mnd, hadde hun normale tettsittende ører, men ved den tiden begynnte han å drive med hennes ører og, han drar i dem, slår med to fingrer opp og ned på den øverste delen av øret i full fart. trykker tommeln i hjørnet øverst på øret og knipser oppover. og nå har hun fått bamse ører som jeg kaller det, den øverste delen av øret er bøyd nedover og i tillegg der han knipser med tommelen er det ikke en jenv kant lengre men nesten helt flatt. (har uttalige ganger prøvd å få han til å slutte og sier han ødelegger ørene hennes, men det vil han ikke høre på for det er tull) Merker også at hun snur seg vekk blir irritabel når han gjør det. kan dette være grunnen til at ørene har forandret seg så fælt?? ingen i våre fam. har slike ører. kan det være skadelig for hørselen? den flappringen vet jeg kan bli høy lyd av.... er dette noe som kan opereres?? vil ikke at hun skal bli mobbet som meg. evt. hvor tidlig kan man operere? er det noe jeg kan gjøre for å få de til å gå tilbake til opprinnelsen??? bruke hårbånd over ørene etc? kjempe takknemlig for raskt svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222811-%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiograf Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Herregud! Må si jeg blir sjokkert av å lese noe sånt! Det høres jo ut som om han mishandler barnet! Herregud, dette MÅ du få han til å slutte med! Når til og med DU merker at ørene forandrer seg, så må du gripe inn. Hvorfor i all verden gjør han dette??? Om hørselen kan bli dårlig pga. dette er jeg ikke sikker på, men det er definitivt ikke godt eller bra for babyen. Når hun viser at du ikke liker dette, så bør han da for all del slutte! Er han ikke glad i babyen? Liker han å gjøre dette? Hvorfor? Jeg er rett og slett sjokkert! Har ikke ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222811-%C3%B8ret/#findComment-1669759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverina Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er du sinnsyk menneske?! Hvordan kan du tolerere noe sånt fra mannen din?! Nå ble jeg jaggu forbanna! Dette er mishandling og hadde min samboer gjort sånne ting med vår (fremtidige) baby skulle han fått så det hagla rundt..ja ørene faktisk, og andre plasser også!!! Makan! Nå forsto jeg det slik at du søkte svar hos en "profesjonell", men dette trenger du jammen å høre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222811-%C3%B8ret/#findComment-1669775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevenn2 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Herregud! Må si jeg blir sjokkert av å lese noe sånt! Det høres jo ut som om han mishandler barnet! Herregud, dette MÅ du få han til å slutte med! Når til og med DU merker at ørene forandrer seg, så må du gripe inn. Hvorfor i all verden gjør han dette??? Om hørselen kan bli dårlig pga. dette er jeg ikke sikker på, men det er definitivt ikke godt eller bra for babyen. Når hun viser at du ikke liker dette, så bør han da for all del slutte! Er han ikke glad i babyen? Liker han å gjøre dette? Hvorfor? Jeg er rett og slett sjokkert! Har ikke ord. det var utrolig godt å få slik reaksjon på dette, for det og mye annet han gjør og ikke gjør har vært mye krangling om i det siste. og dette har jeg reagert sterkt på og kjeftet mye om. men han fnyser av det, blir sint for at jeg tar det opp, moren hans støtter han selvsagt i det. hun har det ikke vondt får jeg høre. men jeg ser at hun reagere på det og nå dytter hun ham vekk. men enda gjør han det, han snakket med vår felles venn som er fst lege og da pyntet han på det han sa han gjorde og han mente det ikke var skadelig. og da fnyste han enda mere og lo av meg. det er derfor jeg spør en profesjonell om dette slik at jeg en gang for alle kan bevise at dette er skadelig.og få han til og slutte... han er ikke så mye hjemme så,han får ikke gjort det daglig. men dette plager meg virkelig.. og som den eneste som betyr no for meg i verden vil jeg at hun skal få slippe den hersingen. begynnte nesten å tro at jeg over reagerte,han er jo faren. men det var godt å høre at jeg ikke gjorde det, for det gjør at jeg får satt en stopper for det. tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222811-%C3%B8ret/#findComment-1669836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby2007? Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 det var utrolig godt å få slik reaksjon på dette, for det og mye annet han gjør og ikke gjør har vært mye krangling om i det siste. og dette har jeg reagert sterkt på og kjeftet mye om. men han fnyser av det, blir sint for at jeg tar det opp, moren hans støtter han selvsagt i det. hun har det ikke vondt får jeg høre. men jeg ser at hun reagere på det og nå dytter hun ham vekk. men enda gjør han det, han snakket med vår felles venn som er fst lege og da pyntet han på det han sa han gjorde og han mente det ikke var skadelig. og da fnyste han enda mere og lo av meg. det er derfor jeg spør en profesjonell om dette slik at jeg en gang for alle kan bevise at dette er skadelig.og få han til og slutte... han er ikke så mye hjemme så,han får ikke gjort det daglig. men dette plager meg virkelig.. og som den eneste som betyr no for meg i verden vil jeg at hun skal få slippe den hersingen. begynnte nesten å tro at jeg over reagerte,han er jo faren. men det var godt å høre at jeg ikke gjorde det, for det gjør at jeg får satt en stopper for det. tusen takk Du overreagerer slettes ikke! Jeg hadde tatt med meg jenta mi hjem til foreldrene mine og blitt der en stund om han ikke hadde sluttet med dette. Leste nettopp innlegget ditt høyt for samboeren min. Han reagerte med skrekk og forferdelse. At noen kan gjøre noe sånt med et lite uskyldig barn, er bare helt forferdelig. Barnet liker det jo ikke, så hvorfor fortsetter han? Han kan da ikke ha noen glede av dette? Om han så føler for å knipse og herje med barnets små ører, så kan han heller ta seg en joggetur i steden! Jeg håper inderlig du finner ut av dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222811-%C3%B8ret/#findComment-1669840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverina Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 det var utrolig godt å få slik reaksjon på dette, for det og mye annet han gjør og ikke gjør har vært mye krangling om i det siste. og dette har jeg reagert sterkt på og kjeftet mye om. men han fnyser av det, blir sint for at jeg tar det opp, moren hans støtter han selvsagt i det. hun har det ikke vondt får jeg høre. men jeg ser at hun reagere på det og nå dytter hun ham vekk. men enda gjør han det, han snakket med vår felles venn som er fst lege og da pyntet han på det han sa han gjorde og han mente det ikke var skadelig. og da fnyste han enda mere og lo av meg. det er derfor jeg spør en profesjonell om dette slik at jeg en gang for alle kan bevise at dette er skadelig.og få han til og slutte... han er ikke så mye hjemme så,han får ikke gjort det daglig. men dette plager meg virkelig.. og som den eneste som betyr no for meg i verden vil jeg at hun skal få slippe den hersingen. begynnte nesten å tro at jeg over reagerte,han er jo faren. men det var godt å høre at jeg ikke gjorde det, for det gjør at jeg får satt en stopper for det. tusen takk Det høres ut som han finner det _morsomt_ å pirke på og plage datteren deres. Det spørst om du har funnet deg et psykopat-emne av en mann. Hadde jeg vært deg hadde jeg skambanket ham, pakket sakene hans (nei det kunne han forresten fått gjøre selv) og kastet ham ut, eller pakket mine _egne_ saker og reist! Synes det er rart du fortsatt er sammen med ham. Det er en uskyldig og stakkars baby det er snakk om! Jeg blir skikkelig lei meg på barnets vegner. Du tillater ikke at han gjør det, men delvis skyld må du nok ta, for du er der så han _kan_ gjøre det. Våkn opp og stikk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222811-%C3%B8ret/#findComment-1669842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.