Petrine Eiffel Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Min datter og jeg snakket om dette med navnene til mine foreldre, og siden de er skilt har de forskjellige etternavn. Hun satt å tenkte en stund på dette før hun spør: "Mamma, hva det du til etternavn før du kom til pappa og meg"? Hehe, tror hun har litt vanskeilg for å forstå at hun ikke har vært "her" hele tiden:-) 0 Siter
KaVa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 *he he he* Ikke greit å forstå det derre. At noen har eksistert før en selv, er jo egentlig helt merkverdig, sett fra et barns ståsted. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 *ler* Ikke lett å skjønne seg på sånne saker, nei :-) Minsten min (snart 22 mnd) hikster av latter og sier "nææhheeei" når jeg forteller at jeg og pappaen har vært babyer og at jeg bodde i mormors mage og han i bestemors mage før vi ble født. Hun synes jeg fjoller fælt da, ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.