Gjest Wannabesunn Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Leste et sted at man ikke skal få i seg mer enn 2 spiseskjeer med linfrø per dag. Stemmer dette? Hørte nemlig på Oprah at en dame anbefalte 2-3 spiseskjeer med linfrø hver morgen. Og hvis man da spiser noe med linfrø den dagen så får man jo overdose da eller? Kan ikke helt skjønne at det kan være farlig med for mye av linfrø? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det setter jo skikkelig fart på magen da! Vil tro at du fort merker om du har tatt for mye :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det tas sannsynligvis ikke opp i kroppen, så faren ligger ikke der, tror jeg, men hvis man setter så fart på fordøyelsen at maten bare raser gjennom tarmen sier det seg at man ikke får nyttiggjort seg næringsstoffene i maten, og dette kan være farlig. Jeg har tydeligvis ikke lært å sette punktum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wannabesunn Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Takk for svar! Skjønner at det setter fart på magen og det merker jeg nok :-) Men at det ikke tas opp i kroppen? Det står jo hvilke næringsstoffer det er i linfrø utenfor pakken og hvor mange kalorier og sånt. Så da ser det jo ut til at det tas opp i kroppen på en måte? Men hvis jeg bare svelger 2-3 spiseskjeer så tygger jeg de jo ikke og da bare sklir de raskt igjennom? I så fall er jo dette en glimrende slankemetode! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 http://matportalen.no/Saker/1112263769.84 Dette er årsaken. Alt med måte, også såkalte "sunne" matvarer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.