Gå til innhold

Det er ikke skinke !


keinstein

Anbefalte innlegg

"Skinka" på Grandiosapizzaen er ikke skinke, men en slags kjøttpudding eller pølse. Mulig det er skinkerester og svineslintrer i massen av bindemidler.

Avslørt av luftboblene.

Jeg syns de kunne angi at innholdet er "pudding tilsatt skinke".

Mange av skinkeproduktene til pålegg er også oppskjært pudding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jmf picnicskinke på boks?

Lenge siden de så en gris hvertfall...

Ubestemmelig innhold. Noen slintrer innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubestemmelig innhold. Noen slintrer innimellom.

Sikkert det som ligger igjen på gulvet (*lol*) når de er ferdige med å lage både hunde- og kattemat på slakteriet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest PandaMiranda

Tja... ville vel være merkelig om den pappskiva man kaller Grandiosa var dekket av ordentlig kjøtt?

Man blander ikke mat og søppel, vel...? Det ville være å kaste perler for svin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lot deg friste av reklamen? :-)

Jeg trengte en bunn, og med en haug ost, paprika, pepperoni og løk ble det en riktig fin matbit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være bra naiv for å tro at billig frossenpizza består av rene ingredienser med høy kvalitet.

Men simpel kjøttpudding, da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har alltid forundret meg at "kjøttetere" har et så likegyldig forhold til hva som er i det såkalte "kjøttet" de spiser. Jeg er sikker på at det hadde gått an å lure i dere soyapølser i årevis uten at noe hadde blitt oppdaget. Det er bare det at ting må ha et navn som gjør at dere tror det er kjøtt - av ypperste kvalitet, ikke bindevev, hud, slintrer, sener og brusk. Jeg skjønner ikke helt forskjellen heller jeg, men der er jo jeg fullstendig innhabil.

Jeg har sett for mye av menneskekroppens hud, muskelvev, slinter, tarmer og bindvev til å klare å spise dyr som er bygd opp på nesten samme måte *puke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest bodysmart

Det har alltid forundret meg at "kjøttetere" har et så likegyldig forhold til hva som er i det såkalte "kjøttet" de spiser. Jeg er sikker på at det hadde gått an å lure i dere soyapølser i årevis uten at noe hadde blitt oppdaget. Det er bare det at ting må ha et navn som gjør at dere tror det er kjøtt - av ypperste kvalitet, ikke bindevev, hud, slintrer, sener og brusk. Jeg skjønner ikke helt forskjellen heller jeg, men der er jo jeg fullstendig innhabil.

Jeg har sett for mye av menneskekroppens hud, muskelvev, slinter, tarmer og bindvev til å klare å spise dyr som er bygd opp på nesten samme måte *puke*

Spiste rimelig lite kjøtt i løpet av disseksjons-tiden jeg og, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...