Gå til innhold

Bok til ett-åring.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk noen bøker som het noe à la: Ut å gå. Og så var det en annen i samme serie, men den husker jeg ikke hva het.

Teksten gikk nesten på rim, men var veldig rytmisk:

Ut å gå, jakke på. Sikk-sakk-veien, ut å gå. (Ja, eller noe slikt.)

Begge jentene har elsket disse bøkene.

Ellers er bøker med bilder av dyr populært.

Gjest Shira12

Vi fikk noen bøker som het noe à la: Ut å gå. Og så var det en annen i samme serie, men den husker jeg ikke hva het.

Teksten gikk nesten på rim, men var veldig rytmisk:

Ut å gå, jakke på. Sikk-sakk-veien, ut å gå. (Ja, eller noe slikt.)

Begge jentene har elsket disse bøkene.

Ellers er bøker med bilder av dyr populært.

Ok, takk for tips.

Annonse

"Den lille larven aldrimett" kjempekoselig bok!

Ellers så er pekebøker store her i huset. Guttene var veldig opptatt av biler så de elsket "bilboka mi" og "store kjøretøy", mens vesla i tillegg liker pekebøker med dagligdagse ting i (ting hun kjenner igjen fra omgivelsene)

Gjest Shira12

"Den lille larven aldrimett" kjempekoselig bok!

Ellers så er pekebøker store her i huset. Guttene var veldig opptatt av biler så de elsket "bilboka mi" og "store kjøretøy", mens vesla i tillegg liker pekebøker med dagligdagse ting i (ting hun kjenner igjen fra omgivelsene)

Den lille larven hadde jeg når jeg var liten, fin den.

Gjest Shira12

Den er sikkert grei nok, men det er en evighet til en ettåring får noe glede av den.

Noen av Grimms eventyr er ganske blodige.

Det er nok sant ja.

Tenkte litt på at hun kunne få en bok til senere bruk.

Her har vi hatt stor glede av og finne frem eventyrbøkene guttungen fikk som liten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...