Gjest Kokken Thea Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 som har spist kjøttdeig til middag i dag. Det gjorde vi hele familien. Eg pakke fra Nordfjord kjøpt etter jul en gang, og som har ligget i frysen. Gidd ikkje være så hysterisk... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vi skal ha kjøttdeig fra Nordfjord Men vi har ikke barn som spiser middag sammen med oss. 0 Siter
emin Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vi hadde kjøttdeig til middag i går. Gilde sin tilogmed. *knegg* 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kjøttdeig fra Gilde ble pastasaus i dag. Ei dame i køen spurte om jeg turde å bruke den. "Vi skal alle dø, og jeg har hatt et godt liv" mumlet jeg. Sausen kokte en time. Hvis dere ikke hører fra meg, så se i Aftenpostens dødsannonser. Jeg har satt av arv til dere. Flisa arver tøfla mine, SDD saftmugga, gripp får tupeen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg hadde tenkt å ha karbonadedeig til middag i dag, men så var den gått ut på dato og da ville jeg ikke. Hadde ikke brukt den uansett da. Jeg orker heller ikke bli med på dette hysteriet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kjøttdeig fra Gilde ble pastasaus i dag. Ei dame i køen spurte om jeg turde å bruke den. "Vi skal alle dø, og jeg har hatt et godt liv" mumlet jeg. Sausen kokte en time. Hvis dere ikke hører fra meg, så se i Aftenpostens dødsannonser. Jeg har satt av arv til dere. Flisa arver tøfla mine, SDD saftmugga, gripp får tupeen. Og jeg da? Får jeg gebisset? 0 Siter
citygirl Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nei da, ikke den eneste. Jeg har kjøpt fersk karbonadedeig i dag som skal fortæres i morra. Fra Gilde;-) Synes nesten hele Norge burde melde seg på et kurs i næringsmiddelhygiene... Det er noen få unntak inne på dol. Men de er i mindretall;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kjøttdeig fra Gilde ble pastasaus i dag. Ei dame i køen spurte om jeg turde å bruke den. "Vi skal alle dø, og jeg har hatt et godt liv" mumlet jeg. Sausen kokte en time. Hvis dere ikke hører fra meg, så se i Aftenpostens dødsannonser. Jeg har satt av arv til dere. Flisa arver tøfla mine, SDD saftmugga, gripp får tupeen. Kan jeg arve restene av pastaen??? *smiler så godt hun kan* 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Og jeg da? Får jeg gebisset? Trebeinet. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kan jeg arve restene av pastaen??? *smiler så godt hun kan* Har du også levd et godt liv? 0 Siter
Lisabeth Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vi har også spist kjøttdeig fra Gilde. Ikke i dag, men ihvertfall i løpet av siste uke. Vi følger de forholdsreglene som er gitt, og da føler jeg meg trygg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vi spiste kjøttdeig fra Gilde på lørdag. 0 Siter
citygirl Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Har du også levd et godt liv? Ganske fornøyd hittil, ja;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Trebeinet. Men pass nå endelig på å stek/kok trebeinet godt først. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Tydeligvis ikke den eneste. Men jeg synes ikke kjøttdeig er så godt at jeg føler behov for å spise det i disse dager. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Vi er nok flere. Vi spiste kjøttdeig både lørdag og søndag. Steker det godt da. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Men pass nå endelig på å stek/kok trebeinet godt først. E. coli? 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ganske fornøyd hittil, ja;-) Da kan du trygt spise. Husk å skrive avskjedsbrev til Mattilsynet. Man må alltid etterlate seg skyldfølelse. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Men pass nå endelig på å stek/kok trebeinet godt først. Nei, trebeinet trenger bare litt psykotreapi. 0 Siter
gripp Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Da kan du trygt spise. Husk å skrive avskjedsbrev til Mattilsynet. Man må alltid etterlate seg skyldfølelse. Man får gjøre slik vi gjør dagen før vi inviterer til rakfisklag for gode venner for å være på den sikre siden; Man serverer en solid porsjon til svigermor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.