Gå til innhold

Hva finner man på med en baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

babykino. Hvis dere har det der dere bor

Det er ganske sannsynlig at vi har, så takk for tipset :) Spørsmålet er om de filmene de sender der er av interesse for samboer, som tross alt er den som er mest hjemme med Squishy. Får undersøke :)

Gjest mirakel*2

Det er ganske sannsynlig at vi har, så takk for tipset :) Spørsmålet er om de filmene de sender der er av interesse for samboer, som tross alt er den som er mest hjemme med Squishy. Får undersøke :)

så ikke før nå at det var igår du spurte om dette:)

Gjest ønsker å trene

Her i oslo er det i hvert fall knallvær om dagen! Så jeg har vært ute på tur.. Lar tassen se (han ligger i vogna da, er bare 7,5 mnd), prater med han og tuller - han babler og skravler. I går tok vi en tur innom en kafe med sofa, så han lå der, fikk litt grøt og mor tok en kaffe.

Ellers så kan man gå på familiehus/åpen barnehage hvis det er i nærheten.. Da kan lillevenn "leke" med andre barn og du kan skravle litt.

Ellers så tar jeg meg meg plutten på trening, han er i barnepassen og stortrives. Så besøker jeg mormor eller svigerfar siden de går hjemme.

Bare lurte på hvilke treningssentre som har barnepass. Er det bare lokalt, eller gjelder det en bestemt kjede?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...