Gå til innhold

å adoptere eller ikke adoptere, det er spm!!

Anbefalte innlegg

trollkjerringa

søker nå om råd her for jeg er helt i villrede.. jeg har en datter på 7 år. faren hennes har vært/er narkoman. han har minimalt kontakt med henne. og når han VIL ha kontakt er det der å da det må skje... dette er veldig slitsomt... å nå har det hendt så mye de siste to årene, som gjør at jeg vil kutte kontakten med han helt. han er ikke noe jeg vil ha i verken mitt å aller minst min datters liv. hva hun vil gjøre når hun blir eldre er opp til henne selvsagt. men nå ønsker mannen min å adoptere henne. men vi er litt usikre om hvordan dette kan gjøres. må vi ha farens underskrift? han har ikke noe foreldreansvar. jeg gjorde det slutt med faren da jeg gikk gravid, å har vært sammen med han som vil adoptere i tre år. vi giftet oss i desember. håper jeg har skrevet sånn at dere skjønner og kan svare meg...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...