Gå til innhold

barn og banning

Gjest selv synes jeg det er utrolig stygt

Anbefalte innlegg

mumitrollet

Når foreldrene har et sånt språk er det nesten rart om ikke barna også får det.

Det er fælt å høre på småunger som banner. Sønnen min lærte noen saftige ord av de eldre ungene i barnehagen. Til å begynne med hadde jeg store problemer med å holde meg alvorlig når han sa dem, men etterhvert lot jeg som jeg ikke hørte ham, og det tok ikke lang tid før han slutta helt å bruke dem. Nå tror jeg jammen han har glemt dem:-)

Han kommer nok på dem igjen, før eller senere:)

Fortsetter under...

Gjest Mom33

Jeg synes ikke det er sjarmerende eller morsomt når ungene klasker til med et stygg-ord, men de gjør det innimellom. Problemet er vel at jeg gjør det sjøl, så jeg får det jo tilbake i retur...

Minstejenta sier "Søren" for tiden. Det ligger sånn i grenseland for meg, det er ikke det verste ordet jeg vet om. Helvete, faen og slikt blir verre, men det har de vel bare sagt en gang hver.

Størstejenta var vel omtrent 2 år da hun satt i gangen og strevde med skolissene. Hun var helt i sin egen verden, så ikke at jeg var bak henne i stua. Plutselig hører jeg "faaaaaen i helvete!" så inderlig med påfølgende kasting av sko i veggen. Må nok innrømme at jeg lo litt inni meg, ja, mest av settingen og den "perfekte" bruken av uttrykket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...