Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Knøttet er 3 år. Han har hatt høy feber siden natt til tirsdag. Var hos legen i går og fikk vite at det var noe bakteriellt og fikk antibiotika.

Men denne medisinen reagerer han på. Han hadde diare i morres (bare et do-besøk) og kastet opp på formiddagen. Har ringt legen og de mente og det var medisinen så han får ny resept.

Men jeg la merke til at han var veldig rød i kinnene etter å ha kastet opp. Nå har han sovet noen timer og når han våkna ser jeg at det er akkurat som små røde flekker/prikker i hele fjeset og på ørene. Har undersøkt hele kroppen og ikke funnet noe andre steder. Feberen har og steget litt, men allmenntilstanden er ikke dårligere.

Har fått utelukket e-coli og hjernehinnebetennelse av legen.

Kan jo og nevne at han er tett i nesa og hoster litt, men humøret er egentlig ganske så bra...

Nå er jo legen stengt for helgen så derfor spør jeg dere her om tips, evt om jeg bør dra på legevakten (bor teit til og vil ta meg flere timer hver vei dit, så derfor ikke noe jeg gjør før jeg må).

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223043-sykdom-noen-som-t%C3%B8r-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solutesolinne

Det er ikke en reaksjon på antibiotikaen dette også da? Hvis du er usikker går det jo ann å ringe til legevakten og bare prate med dem over tlf., i mange tilfeller kan det være nok, uten at man må dra bort.

God bedring til sønnen din:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...