ban Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Det har vært en fantastistk dag på østlandet i dag og vi har gått skirenn. Jeg sa til min lille snuppe på 4 1/2 år: D u har jammen fått farge i dag! Hun så litt bekymret på meg og sa: Hvilken farge da mamma? Fikk forklart hva det innebar og hun har søte røde kinn i dag. For en flott dag ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Enig :-). Sånne dager varmer etter en lang mørk vinter. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Min lille snuppe på 4,5 år kom hjem med en diger blodig kul i panna etter en skitur i dag. Mannen min holdt henne mellom bena i en utforbakke og de falt begge overende. Godt det ikke gikk verre. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jepp, strålende her også. Vi fikk desverre bare se på det innefra, jeg jobbet fra 10-14, i tillegg er storebror og jeg slappe etter noen dager med feber. Klassen hans skulle egentlig treffes i skiløypa og kose seg, men det måtte vi droppe :-( Får håpe påskeuka blir like fantastisk som denne helga har vært, så vi får tatt det igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.