Gå til innhold

Hjelp - flasketrøbbel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La pappaen øve litt hver dag mens du ikke er der, og når du ikke har vært i nærheten på en liten stund, hvis det er praktisk mulig.

Hvor gammel er hun? Har hørt om babyer som har vært nødt til å faste pga operasjoner, og de klarer seg fint uten mat en dag, men personlig ville jeg nok kanskje avlyst mine planer den dagen.

Ellers er man bare nødt til å gi med skje da, det funker jo det og, for en dag liksom.

Gjest Persille

Hun tar flaske når hun blir sulten, og du ikke sitter ved siden av :)

La pappaen prøve når hun er sulten - og du ikke er i nærheten og heller ikke har vært det på en stund.

Ta en tur på butikken eller noe, vær i nærheten tilfelle det ikke går - men mest sannsynlig går det fint :)

Gjest virkeligkrise

La pappaen øve litt hver dag mens du ikke er der, og når du ikke har vært i nærheten på en liten stund, hvis det er praktisk mulig.

Hvor gammel er hun? Har hørt om babyer som har vært nødt til å faste pga operasjoner, og de klarer seg fint uten mat en dag, men personlig ville jeg nok kanskje avlyst mine planer den dagen.

Ellers er man bare nødt til å gi med skje da, det funker jo det og, for en dag liksom.

Heisann.. Hun er 5 mnd. Vi skal ta å prøve det med at pappaen gir henne flaske så kan jeg ta en tur ut. Hun tok flaske når hun var 1 måned gammel, men så har vi ikke brukt det siden og nå vil hun ikke.. enten sitter hun bare og smiler og tygger litt på flasketuten eller så vrir hun seg unna. Ja vi får sette pappaen til verks og håpe på at det går bra:) takk for tilbakemelding

Slik var det med førstemann til meg også.

Da vi prøvde med at han drakk fra eggeglass, seinere kopp, gjorde susen.

Min nå 9 mnd. gamle sønn, har faktisk de 4 siste mnd, drukket vann av glass.

Når vi prøvde med flaske, tok han den etter 3-4 gangers prøving, men det ble aldri noe suksess egentlig. Han bet mer enn drakk.

Lykke til! Håper det ordner seg!

Gjest virkeligkrise

Slik var det med førstemann til meg også.

Da vi prøvde med at han drakk fra eggeglass, seinere kopp, gjorde susen.

Min nå 9 mnd. gamle sønn, har faktisk de 4 siste mnd, drukket vann av glass.

Når vi prøvde med flaske, tok han den etter 3-4 gangers prøving, men det ble aldri noe suksess egentlig. Han bet mer enn drakk.

Lykke til! Håper det ordner seg!

Eggeglass det var lurt - skal jammen prøve det. Takk for tips!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...