Gå til innhold

E-coli funnet i spekepølse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Nei no må de gi seg. Skal en stakkar bare bli vegetarianer med det samme.

Hvem vet hva vi ikke kan spise i morgen eller på onsdag.

Jaja, jeg er ennå god i magen etter å ha spist morrpølse i helga, må hjem å lese på pakken senere...

Vanskelig å forholde seg til dette, når de var _så_ sikre på at kjøttdeigen var smittekilden.

Men mulig det blir annen informasjon imorgen. Hvem vet?

Gjest blomsterløk

Nei no må de gi seg. Skal en stakkar bare bli vegetarianer med det samme.

Hvem vet hva vi ikke kan spise i morgen eller på onsdag.

Jaja, jeg er ennå god i magen etter å ha spist morrpølse i helga, må hjem å lese på pakken senere...

Vanskelig å forholde seg til dette, når de var _så_ sikre på at kjøttdeigen var smittekilden.

Men mulig det blir annen informasjon imorgen. Hvem vet?

Annonse

Gjest blomsterløk

Æsj, og så jeg som har kost meg med mye mor i det siste....

Og favoritten er Birkebeiner Sognemorr, som de advarer mot!

Har spist den i det siste jeg også.

Men guttungen hjemme liker ikke dette, så han har ikke spist det. Glad er jeg for det!

Men håper de har funnet den sikre smittekilden nå.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Har spist den i det siste jeg også.

Men guttungen hjemme liker ikke dette, så han har ikke spist det. Glad er jeg for det!

Men håper de har funnet den sikre smittekilden nå.

Datteren min er også veldig glad i mor, jeg håper ikke hun har fått i seg noe. Gjett om jeg skal sjekke varenr. når jeg kommer hjem!

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

I mor? Da er det ingen fare, da det nå er morr de advarer mot.

Morr er også feil stavemåte. Den riktige er mor, med en tøddel over o. Jeg prøvde å sette på en i det innlegget, men da jeg ikke fikk det til, tenkte jeg at velvillige sjeler på dol skjønte hva som skulle stå der.

Gjest Også Anti-Gilde

Sitter her med Gildes Spesial Salami med nr L 6075

Tror jeg hiver den jeg..

Gilde Terina har prod.nr. 429. Jeg har også en pakke Gilde Spesial salami med dette nr. og Lotnr. 6063.

Barna spiser mye av denne, æsj...., er det noen grunn til å tro at spesialsalamien er noe bedre enn morr-produktene ?

*rett i søpla*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...