Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lørdagens program var ingen slager her i huset. Så hun fikk se Barnas Supershow på nett-tv i stedet. Hadde gledet seg til supershowet hele dagen.

Men en fin erstatter er Huset på prærien på Dansk TV1!

Wops nå er jenta mi 5 år og Huset på prærien fenger nok henne mer enn din 2,5 åring....

Lørdagens program var ingen slager her i huset. Så hun fikk se Barnas Supershow på nett-tv i stedet. Hadde gledet seg til supershowet hele dagen.

Men en fin erstatter er Huset på prærien på Dansk TV1!

Vi har heldigvis en del epiosoder på "tape", samt dvd'ene, men hadde vært deilig med no nytt nå:-/

*nynner halvgæær'n: næ na nænææææ, bababababababarnas....*

Annonse

Vi har heldigvis en del epiosoder på "tape", samt dvd'ene, men hadde vært deilig med no nytt nå:-/

*nynner halvgæær'n: næ na nænææææ, bababababababarnas....*

Fins dvd? Hvor får man kjøpt? NRK's hjemmeside?

Det hadde vært stor stas! Jenta vår er ikke spesielt glad i barne-tv for hun syns det blir så stressende med de utallige "sceneskiftene". Bortsett fra supershowet ser hun heller en film og får konset litt.

En dvd hadde holdt lenge her i huset, men vi får håpe de setter igang igjen snart da!

Det hadde vært stor stas! Jenta vår er ikke spesielt glad i barne-tv for hun syns det blir så stressende med de utallige "sceneskiftene". Bortsett fra supershowet ser hun heller en film og får konset litt.

En dvd hadde holdt lenge her i huset, men vi får håpe de setter igang igjen snart da!

BarnasSuperShow er HELT slutt, men det fins 2stk DVDer. Fåes kjøpt på nettet til nrk, men også de fleste steder hvor dvd'er selges.

Gjest trultemor25

BarnasSuperShow er HELT slutt, men det fins 2stk DVDer. Fåes kjøpt på nettet til nrk, men også de fleste steder hvor dvd'er selges.

Å nei er det slutt!!?! Jeg som var så glad i det programmet! Synes det var så koselig, og barna var så flinke! Gledet meg til det hver lørdag jeg. Æsj!

Håper det starter opp igjen.

Annonse

http://butikken.nrk.no/shop/index.wa2?CategoryId=1910

Gjest Sarrah

"Barnas supershow" og "Lolo og (et eller annet), er de to programmene på tv som poden og de to guttene jeg er tante til (de er 3 og 4 år) absolutt ikke sitter stille til. De synes det er veldig kjedelig, og jeg må faktisk si meg enig med dem. Men hun andre jeg er tante til, 7 år, synes det er helt ok barnetv.

Tegnefilm synes sønnen min er gøy, og han kan godt sitte og se på Gisle Wink.

(Hadde han fått velge hva som skulle gå på barne tv, så tror jeg ganske sikkert at han hadde sagt "Elias, den lille redningsskøyta", hehe:) ).

Så barn er forskjellige, og her i huset blir det nok ingen tårer for at supershowet er over;).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...