Gå til innhold

Skal det ikke ta slutt snart?!

Gjest Dette er jo intet annet enn helt forferdelig

Anbefalte innlegg

Gjest Dette er jo intet annet enn helt forferdelig

Nå har enda en unge blitt syk pga disse forferdelige bakteriene. De sa også på nyhetene at det var flere av de syke ungene som de hadde jobbet intenst med å holde i live.

Hva skal vi spise? Håper at de nå finner sikkert ut at det er denne spekematen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223508-skal-det-ikke-ta-slutt-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mom33

Skal jo nesten godt gjøres at de får rett i det, når flere av barna ikke hadde spist spekepølsa. Men mindre noen har gnidd pølsepakken rundt i det andre de har spist.

Hehe, men tiden vil vise.

Det går jo teoretisk an.

Men hvis man har skåret opp disse spekemat-greiene med samme kniven som man har delt opp noe annet etterpå, så vil vel de hissige bakteriene følge med?

Gjest Sønn på 2,5 år

grusomt! Fikk ikke med meg nyhetene, hadde hun også spist den pølsa?

Men ikke alle hadde spist kjøttdeig heller. Og bakterien skal jo bli drept ved å bli steke kjøttdeigen.vist ikke ungene har spist rå kjøttdeig da *æsj* .

Nei det er ikke lett og bli klokt på slikt.

Annonse

Gjest mirakel*2

I følge spesialisten jeg hørte på radioen i morges antas det nå at bakteriene befinner seg i krydder som brukes i både kjøtt og fisk.

Stadig forvirret? Følg med i neste episode...

jeg snakker med en på matvarebutikken. Han sa også at han hadde hørt det kunne være krydderet i denne spekematen. Jeg aner ikke hva jeg skal handle lenger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...