Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten refleksjon, jeg kunne tall for lengde og vekt/alder utenat i flere år for det første og andre barnet, men nå etter tre barn har jeg glemt alt.

Sistemann på 9 mnd har vært på helsestasjonen en gang etter fødselen for veiing:-)

Da de var 4 mnd veide de rundt 4,5 kg, tror jeg. De er alle spinkle og vevre barn.

Annonse

Grunnen til at jeg lurer er jo da at vår kar er en del over gj.snittet og jeg har faktisk ikke enda vært borti noen like stor i lignende tråder jeg har sett på andre forum.

Jeg stakk innom helsestasjonen og fikk han målt og veid dagen før han ble 4 mndr. Han var da 70,5 cm og veide 9350 gr.

En liten refleksjon, jeg kunne tall for lengde og vekt/alder utenat i flere år for det første og andre barnet, men nå etter tre barn har jeg glemt alt.

Sistemann på 9 mnd har vært på helsestasjonen en gang etter fødselen for veiing:-)

Da de var 4 mnd veide de rundt 4,5 kg, tror jeg. De er alle spinkle og vevre barn.

Oj, ja det var lite i forhold til min kar ja. Han veide mer enn det da han ble født han. Utrolig egentlig hvor stor forskjell det kan være på disse små.

Grunnen til at jeg lurer er jo da at vår kar er en del over gj.snittet og jeg har faktisk ikke enda vært borti noen like stor i lignende tråder jeg har sett på andre forum.

Jeg stakk innom helsestasjonen og fikk han målt og veid dagen før han ble 4 mndr. Han var da 70,5 cm og veide 9350 gr.

Det var en imponerende størrelse, ja :)

Fløte i puppen? :-)

Jentungen min var 7 kg ved 3 mnd og 8.6 kg ved fem mnd, fordelt på hhv 62 og 68 cm. Det blir temmelig godt med fettvalker...

wow, det var stor og god gutt ja!! Jenta mi var 9250g på 15!! mnd kontrollen hun :-)

Annonse

Gjest Yljali

3 mnd: 65/8950

5 mnd 70,5/10550...

Helt normal i dag, dvs over de øverste percentilene, men følger sin egen normalkurve. Tyngda stagnerte helt da de første skrittene ble tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...