Gå til innhold

Er mannen dum eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Love@Love
Skrevet

- Jeg skjønner meg ikke på Brad Pitt som forlot denne vakre kvinnen (Jennifer Aniston) for å gå og bære foreldreløse barn for Angelina Jolie, lyder det nådeløst fra Michael til bladet GQ.

Skrevet

Jeg reagerte også på den utrolig teite kommentaren. Sank mange hakk han der Michael.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Duh altså! Syns ikke akkurat det er noen bombe at Michael Douglas ikke virker som en som oppfant kruttet.

:-)

Skrevet

Unnskyld meg men hva har slike innlegg her inne å gjøre hvor tema er adopsjon???

Skrevet

Jeg reagerte også på den utrolig teite kommentaren. Sank mange hakk han der Michael.

Enig! For en idiotisk kommentar av han!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Jeg reagerte også på kommentaren, men konkluderte med at man ikke kan vente seg mere fra hans side ....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Unnskyld meg men hva har slike innlegg her inne å gjøre hvor tema er adopsjon???

De "foreldreløse barna" Michael Douglas refererer er adopterte av Angelina Jolie (og etter hva jeg har lest også Brad Pitt i etterkant), dermed syns i alle fall jeg en kommentar til uttalelsen hans godt kan legges på dette forumet. Jeg vurderte faktisk selv å legge en kommentar her for en ukes tid siden da jeg først leste om det, men kom til at det vel ikke var så overraskende at Michael Douglas var såpass plump og lot derfor være. :-)

Gjest Love@Love
Skrevet

Kanskje fordi barnet som kommenteres i artikkelen er adoptert.....Og at kommentaren var utrolig teit !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...