Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vår lille gutt på 9 mnd har hatt en kraftig forkjølelse med høy feber i flere dager.

Nå har feberen gitt seg, men han sliter med potte tett nese/øvre luftveier og VELDIG mye gult snørr. Han sover dårlig om natten, for han prøver å puste gjennom nesen, men må gispe etter luft. Og så skriker han, fordi det er så ubehagelig. Han spiser bare pupp for tiden og får i seg det, med endel strev.

Har gitt Rhinox nesedråper for baby, men synes ikke det virker noe særlig.

Annet jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223538-9-mnd-og-mye-sn%C3%B8rr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke overlevd småbarnstiden uten jordmorsug!

Du får det på apoteket til en ca. 30,-.

Med det får du sugd ut utrolige mengder snørr, og det letter veldig for den lille nesen. I tillegg bruker jeg Mivana saltvannsdråper i de små nesene.

Høres bra ut! Har ikke hatt unger med så mye snørr før, så dette må prøves!

takk!

Annonse

Høres bra ut! Har ikke hatt unger med så mye snørr før, så dette må prøves!

takk!

Velbekomme. Skjønner ikke at ikke føden og helsesøstre ikke anbefaler det. Det er et fantastisk hjelpemiddel. Hører de anbefaler et sånn vanlig nesesug - men det har jeg aldri fått til å fungere på så små nesebor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...