Gå til innhold

Har fått lang motbakke...

Anbefalte innlegg

Fikk i går vite fra verdens barn at tiden frem til tildeling er gått opp fra 6 mnd til 12 mnd i Thailand!!! Vi som allerede sånn smått hadde begynt å vente på telefon må nå kanskje vente til neste år! I tillegg kommer tiden fra tildeling til henting på 6-8 mnd. I tillegg har de fått tilbakemelding fra thailandske myndigheter som må se på vår søknad spesielt da det er 10 år mellom meg og mannen min og det dermed må godkjennes i det som blir thailanskt bufetat. Ennå lenger tid... Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223590-har-f%C3%A5tt-lang-motbakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd noe tilsvarende, men jeg vil bare sende en liten trøstehilsen og si at jeg vet ALT om hvor kjiipt det er når forutsatt ventetid øker. Da vi sendte papirene til Colombia var ventetiden +/- 12 mnd. Nå har vi ventet i 22 mnd og vet enda ikke når Telefonen ringer... Der er hardt! Men det er utrolig hva man finner av styrke når det røyner. Hadde noen sagt dette til meg for et år siden hadde jeg bedt dem legge meg inn med det samme ;o)

Lykke til med resten av ventetiden, og trøst deg med at den dagen du står med gullet ditt i armene, den dagen er ventetiden glemt :-)

Beste hilsen fra

Jeg har ikke opplevd noe tilsvarende, men jeg vil bare sende en liten trøstehilsen og si at jeg vet ALT om hvor kjiipt det er når forutsatt ventetid øker. Da vi sendte papirene til Colombia var ventetiden +/- 12 mnd. Nå har vi ventet i 22 mnd og vet enda ikke når Telefonen ringer... Der er hardt! Men det er utrolig hva man finner av styrke når det røyner. Hadde noen sagt dette til meg for et år siden hadde jeg bedt dem legge meg inn med det samme ;o)

Lykke til med resten av ventetiden, og trøst deg med at den dagen du står med gullet ditt i armene, den dagen er ventetiden glemt :-)

Beste hilsen fra

Kjære snø!

Jeg kjenner deg egentlig ikke, men etter at jeg er blitt oppmerksom på hvor lenge du har ventet er du stadig i tankene mine. For hver gang jeg klikker meg inn her, så tenker jeg; nå må vel snø ha fått tildeling. Men nei.

Nå må pinadø någen gje den jenta en unge!!! Håper du klarer å skvise ut litt tolmodighet til, nå må de vel snart ringe.

Klem fra

Gjest kinamamsen

Kjære snø!

Jeg kjenner deg egentlig ikke, men etter at jeg er blitt oppmerksom på hvor lenge du har ventet er du stadig i tankene mine. For hver gang jeg klikker meg inn her, så tenker jeg; nå må vel snø ha fått tildeling. Men nei.

Nå må pinadø någen gje den jenta en unge!!! Håper du klarer å skvise ut litt tolmodighet til, nå må de vel snart ringe.

Klem fra

Jeg stiller meg bak dette innlegget til hijos. Jeg er ikke aktiv her lengre, men kan ikke kutte helt ut før jeg har sett om snø har fått tildeling. Nå må det da snart komme!!!!

Kjære snø!

Klem fra

Tusen takk for oppmuntrende ord! Jeg vet jammen ikke hvordan jeg skulle ha kommet meg gjennom denne laaange ventetiden uten adopsjonsvennene mine - både dere på nettet og dem utenfor. Hadde blitt tullerusk & sprø for lenge siden uten deres støtte og oppmuntrende ord!

Og jeg håper virkelig at dere har rett i at det snart må skje noe. Jeg har tenkt det hver dag i 8 mnd nå, og en dag må jeg vel få rett....?? En ting er sikkert - når tildelingen kommer skal det feires kraftig. Og det kommer IKKE til å gå stille for seg ;o)

Beste hilsen fra

Hæ??? Er det sant? Jeg var ikke klar over at den var økt i det hele tatt! I medlemsbladet som kom forrige uke sto det da at ventetiden på Thailand er 6-8 mnd både før og etter tildeling. Rart at det kan fordobles bare i løpet av noen dager. Nei nå ble jeg rett og slett oppgitt. Da blir det nok ikke noen lillebror/søster i 2007 likevel. (Vi venter på møte med bv i disse dager). Hvor langt har dere kommet? Er det førstemann?

Annonse

Hæ??? Er det sant? Jeg var ikke klar over at den var økt i det hele tatt! I medlemsbladet som kom forrige uke sto det da at ventetiden på Thailand er 6-8 mnd både før og etter tildeling. Rart at det kan fordobles bare i løpet av noen dager. Nei nå ble jeg rett og slett oppgitt. Da blir det nok ikke noen lillebror/søster i 2007 likevel. (Vi venter på møte med bv i disse dager). Hvor langt har dere kommet? Er det førstemann?

Hehe...leste innlegget så fort at jeg hoppet over det du skrev om at dere har begynt å vente på telefonen. Da vet jeg jo ca hvor langt dere har kommet.

Jeg stiller meg bak dette innlegget til hijos. Jeg er ikke aktiv her lengre, men kan ikke kutte helt ut før jeg har sett om snø har fått tildeling. Nå må det da snart komme!!!!

Ja- jeg støtter også det hijos skriver !!!! Stooor trøsteklem med håp om at du ikke må skifte nick til SPRØ :o))

stor klem fra

Ja- jeg støtter også det hijos skriver !!!! Stooor trøsteklem med håp om at du ikke må skifte nick til SPRØ :o))

stor klem fra

Hihihi, ja det begynner vel å nærme seg at jeg må gjøre det om det ikke skjer noe snart ;o)

Mem seriøst. Nå må det vel skje noe SNART?????!???? Strategien er å ta en dag av gangen, og håpe at det som ikke skjer i dag, skjer i morgen. Eller senest neste uke. Lengre perspektiv enn det orker jeg rett og slett ikke å ha. Har en liten nedtur hver dag kl 16, men enda rygg til å bære det :-)

Beste hilsen fra

Ja, det var kjedelige nyheter å få, det forstår jeg godt! Og ekstra stressende er det sikkert at det må gjøres en ekstra vurdering. Det trenger likevel ikke nødvendigvis bety noe - Thailand er veldig nøye med alt mulig, men det har jo også sine positive sider, og det vil gjerne gå godt til slutt.

Den ekstra ventetiden har vel kanskje vært "i kjømda" en stund nå - har inntrykk av at ventetidene øker over hele verden, unntatt i Sør-Korea, men har inntrykk av at VB er veldig forsiktige med å oppgi endringer i ventetid. Det tok jo også veldig lang tid før de nedjusterte ventetiden etter tildeling (sto 7-10 lenge).

Vi har også ventet mye lenger enn det vi var forespeilet i utgangspunktet, men utrolig nok så lever vi ennå ;) Men jeg skal ikke nekte for at det har vært tøffe tak underveis, det har det, så jeg føler virkelig med dere nå! Sender alle gode ønsker og en

klem fra

Ja, det var kjedelige nyheter å få, det forstår jeg godt! Og ekstra stressende er det sikkert at det må gjøres en ekstra vurdering. Det trenger likevel ikke nødvendigvis bety noe - Thailand er veldig nøye med alt mulig, men det har jo også sine positive sider, og det vil gjerne gå godt til slutt.

Den ekstra ventetiden har vel kanskje vært "i kjømda" en stund nå - har inntrykk av at ventetidene øker over hele verden, unntatt i Sør-Korea, men har inntrykk av at VB er veldig forsiktige med å oppgi endringer i ventetid. Det tok jo også veldig lang tid før de nedjusterte ventetiden etter tildeling (sto 7-10 lenge).

Vi har også ventet mye lenger enn det vi var forespeilet i utgangspunktet, men utrolig nok så lever vi ennå ;) Men jeg skal ikke nekte for at det har vært tøffe tak underveis, det har det, så jeg føler virkelig med dere nå! Sender alle gode ønsker og en

klem fra

Ja dere har også ventet lenge... Men nå må det vel snart være deres tur også?? Kanskje vi kan juble i kor snart? ;-) Hva sier VB?

Beste hilsen fra

Colombiamamma

Beste hilsen fra

Er inne her på sidene hver dag for å se etter gode nyheter fra deg.

Lykke til med siste innspurt! For det må vel være det nå....noe annet ville jo være helt utrolig.

Tenker på deg og sender deg mange gode "vibber"¨~~~~~~~~~~~~~~

Ja dere har også ventet lenge... Men nå må det vel snart være deres tur også?? Kanskje vi kan juble i kor snart? ;-) Hva sier VB?

Beste hilsen fra

VB sier vel sånn omtrent: "Vi må vente og se, hva som skal skje..." ;) Men det er nok vår vår i år, tror du ikke!?!

Venteklem fra

Annonse

VB sier vel sånn omtrent: "Vi må vente og se, hva som skal skje..." ;) Men det er nok vår vår i år, tror du ikke!?!

Venteklem fra

Hihihi, det er sånn ca det samme svaret som AF sier, det. Det pluss et "vi får håpe det snart er deres tur" ;-)

Og ja, jeg er helt sikker på at det er vår vår i år :-D

Tvi-tvi!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...