Gjest stakkarsliten Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 sønnen min på 4mnd er for første gang blitt litt snørrete..surkler i nesa hans, han hoster litt i blant, og nyser..Begynte til morgenen i dag..Problemet mitt er at han nesten ikke har spist i hele dag og veldig lite i natt (fullammer). Han må da være sulten! Men hver gang jeg skal gi suger han enten et par sug og slutter eller bare stritter i mot..Hva kan jeg gjøre? Er han rett og slett bare dårlig matlyst? Tips? 0 Siter
KaVa Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er jo ikke så enkelt for de små når de er tett i nesen - det blir jo kjempevanskelig å puste når de skal spise. Et tips kan være å forsøke å pumpe deg og gi babyen fra kopp eller skje. Du bør også rense nesen til babyen før måltidene - enten med jordmorsug eller nesesug, (jeg pleier å dryppe nesen med saltvannsdråper først, da synes jeg det har vært lettere å få vekk snørret), da er det lettere for småen å puste under amminga. 0 Siter
Gjest morsmelk Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 ta å drypp litt morsmelk i nesen på han før han spiser slik at han får åpnet opp litt. Det er nok pga av det blir vanskelig å puste at han ikke spiser da. Kanskje det hjelper. Det er ikke noe artig når slike små blir tett i nesen, høres så fælt ut, men har selv god erfaring med morsmelk i nesen. God bedring til sønnen din. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg vet hva du snakker om, lillebror har vært slik han også den siste tiden. Jeg pleier å dryppe Mevana saltvannsdråper i nesa hans først og så suge ut så mye jeg får til med jordmorsug. Da blir nesa veldig fin og han får puste godt og får spist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.