keinstein Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Fenalåret jeg fikk er ikke skikkelig tørket. Hvordan tørke det? Grunnen er sikkert at det veier mindre når det blir tørket, og færre kroner i kassa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Du bare henger det på et sted som er luftig, kaldt og tørt. Helst mørkt. Og helst ikke i pose, men er det fare for fluer, tar du en tynn pose rundt. Putetrekk er for tett. Pass på at stoffet ikke er inntil kjøttet, da får du flueegg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Du bare henger det på et sted som er luftig, kaldt og tørt. Helst mørkt. Og helst ikke i pose, men er det fare for fluer, tar du en tynn pose rundt. Putetrekk er for tett. Pass på at stoffet ikke er inntil kjøttet, da får du flueegg på. Og det tar votter og vinter regner jeg med? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Og det tar votter og vinter regner jeg med? :-) Nja, ett nytt lår tar 2-3 måneder å tørke. Det er vel ikke snakk om så mye gjenstående tørking for det du har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Nja, ett nytt lår tar 2-3 måneder å tørke. Det er vel ikke snakk om så mye gjenstående tørking for det du har. Takk. Da får vi se om jeg har spist det opp før det får tørket. :-) Det lukter så herlig at det ikke er mulig å gå forbi nesten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nja, ett nytt lår tar 2-3 måneder å tørke. Det er vel ikke snakk om så mye gjenstående tørking for det du har. Nei, vel? Jeg synes ikke det er spiselig før etter ett års tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nei, vel? Jeg synes ikke det er spiselig før etter ett års tid. Smak, behag og størrelse sikkert. 3 måneder for spekeskinke, 2-3 på fenalår :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Takk. Da får vi se om jeg har spist det opp før det får tørket. :-) Det lukter så herlig at det ikke er mulig å gå forbi nesten. Da hadde jeg spist meg mett nå, og når det er ferdig, har du opparbeidet lyst på mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Da hadde jeg spist meg mett nå, og når det er ferdig, har du opparbeidet lyst på mer. Vi får se. I går spiste jeg så mye finnbiff i fløtesaus med mandelpoteter at jeg nesten ikke klarte å trekke pusten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.