Gå til innhold

Politiattest - straffedømt....

Anbefalte innlegg

Gjest Destini
Skrevet

Hallo!

Ja, så er politiattestene kommet i hus........., og mannens tabbe fra fortiden er anført. Da han var 20 (altså for nærmere 20 år siden) kjørte han moped med promille. Han var så vidt over grensa, og prøven ble sendt til analyse to ganger. Promille på 0,51 (ikke misforstå, alkohol og kjøring skal uansett IKKE forekomme). Nå står altså dette på politiattesten, han satt 21 dager inne for dette feitrinnet. Noen som har erfaring med, eller vet om dette kommer til å bli pest veldig om????

mvh

Skrevet

Hei!

Det samme hendte med min mann.Det ble et ekstra møte på barnevernet hvor de gjerne ville ha en nermere forklaring på hva som hadde hendt. Men det endte bra. Nå har vi våre papirer i Kina. Politiattesten som skal dit er bare fra de 5 siste årene, Og da står det ingenting om denne hendelsen For vår del var det fartsbot dette gjaldt!

Gjest hallow ;o)
Skrevet

Dette går sikkert fint. Min mann hadde også anmerkning på sin politiattest da han hadde blitt tatt for å kjøre for fort med båt. Han måtte forklare seg ekstra og utdypende for BV, men det gikk greit. Forbered dere på hva dere skal si og hvordan dere skal svare på saksbehandlerens spørsmål så går nok dette fint. Lykke til !

Skrevet

Min mann hadde også annmerkning i poletiattesten fordi han kjørte bil med promille for over 20 år siden. Det har ikke blitt noe spørsmål ang det på noen av adopsjonene våre. Så det går nok helt sikkert fint for dere også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...