Gå til innhold

Skuffet over språkbruk på Big Brother!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ein strengt sakleg og rimeleg respons på dette innlegget måtte vel ha blitt noko i retning av : "What did you fucking expect, you stupid cunt !?!". Men så grov i kjeften får eg ikkje til å vera på norsk, så i staden skal eg nøye meg med å seia at BB tydelegvis lever opp til sitt dårlege rykte.

Den som fyller opp stoga si med villkattar, bør ikkje bli overraska over pisslukta!

Ein strengt sakleg og rimeleg respons på dette innlegget måtte vel ha blitt noko i retning av : "What did you fucking expect, you stupid cunt !?!". Men så grov i kjeften får eg ikkje til å vera på norsk, så i staden skal eg nøye meg med å seia at BB tydelegvis lever opp til sitt dårlege rykte.

Den som fyller opp stoga si med villkattar, bør ikkje bli overraska over pisslukta!

Jeg har ikke lest tråden, av den enkle grunn at det interesserer meg mitt i ****. Men du gamle oppvakte mannen. Du må ikke snuse overalt heller. Hold deg til gamle truser. BB er no dritt uansett, men vi blir visst ikke kvitt det om vi så stiller opp nakne på NRK.

Jeg har ikke lest tråden, av den enkle grunn at det interesserer meg mitt i ****. Men du gamle oppvakte mannen. Du må ikke snuse overalt heller. Hold deg til gamle truser. BB er no dritt uansett, men vi blir visst ikke kvitt det om vi så stiller opp nakne på NRK.

Nei, eg har heller ikkje lese *strengen*. Men eg les fyrste innlegg i dei fleste strenger, og svarar, om eg finn på noko spydig å seia. Eg er i og for seg heilt samd med deg, men om ein ikkje skal vera med på BB-køyret, er vel alternativet å absentere seg? For snart er jo søple-TV det einaste som blir diskutert her inne.

Nei, eg har heller ikkje lese *strengen*. Men eg les fyrste innlegg i dei fleste strenger, og svarar, om eg finn på noko spydig å seia. Eg er i og for seg heilt samd med deg, men om ein ikkje skal vera med på BB-køyret, er vel alternativet å absentere seg? For snart er jo søple-TV det einaste som blir diskutert her inne.

Søppel er det jeg tenker mest på nå som Big Brother skal starte opp for andre gang her nede i morgen kveld, tror virkelig ikke jeg gidder........en gang til blir liksom for mye! ;-)

Ja andor, men hva skal vi gjøre med dette da. Jeg mener så lenge Webmaster(inne) ser på BB er det bare en ting som gjenstår. Holde ut til *møkkatv* er ferdig.

Annonse

Ja andor, men hva skal vi gjøre med dette da. Jeg mener så lenge Webmaster(inne) ser på BB er det bare en ting som gjenstår. Holde ut til *møkkatv* er ferdig.

Jaså, så Webmaster ser på BB ?

Surprise, surprise?

Å vente tålmotig til dei hundre dagane er til endes, har eg tidlegate vore inne på. Men når den tid kjem då vil vel berre denne kyniske skjermhora, Pål Trælvik, bure inn ei ny ladning treskallar i hangaren sin. Det er iallfall det som har skjedd i Spania, etter kva Amiga kan fortelje.

Søppel er det jeg tenker mest på nå som Big Brother skal starte opp for andre gang her nede i morgen kveld, tror virkelig ikke jeg gidder........en gang til blir liksom for mye! ;-)

At dei køyrer inn ei ny ladning nek i isolatet, så snart den gamle er oppbruka, er som ein kan vente. Såvidt eg har oppfatta er TV3 igang med ein ny runde av "Baren", og så snart den er over kjem visst ein ny omgang Robinson, forutan at dei også skal sende ein amerikansk variant som heilter Survivor.

Eit konsept som har vist seg å skaffe pengar i kassa , blir ikkje skifta ut før det sluttar å vera lukrativt. Så enkelt er det !

Nå tror jeg det har skjedd en misforståese her....

Jeg har da aldri sagt at Anne Mona er homofil! Det var det du som begynte med! Alt jeg sa var at hun hadde sagt at hun ikke hadde noe imot bruk av slike ord. Og så kommer du og sier jeg har kalt henne fagget, et ord jeg ikke har hørt før og ikke visste betydningen av før du lærte meg det!

Og så beskylder du meg for å hetse homser?? Hvor tar du det fra?

Og du må nok desverre, selv om det er vanskelig, akseptere at alle ikke er som deg. Uten å hetse hverken homser eller andre, minner jeg om at man har lov å si det man vil i dette landet (Norge). Likevel om du og jeg tar avstand fra det, kan boot boys demonstrere uten at vi kan gjøre noe med det.

At dei køyrer inn ei ny ladning nek i isolatet, så snart den gamle er oppbruka, er som ein kan vente. Såvidt eg har oppfatta er TV3 igang med ein ny runde av "Baren", og så snart den er over kjem visst ein ny omgang Robinson, forutan at dei også skal sende ein amerikansk variant som heilter Survivor.

Eit konsept som har vist seg å skaffe pengar i kassa , blir ikkje skifta ut før det sluttar å vera lukrativt. Så enkelt er det !

Survivor hadde vi også i fjor, tror jeg har fått nok av alt jeg! Survivor var ihvertfall den desidert mest kjedelige av de alle! Har du forslag og gode bøker vi kan diskutere? Har nettopp hatt en overladning med Wilbur Smith *sukk*

Gjest webmaster

Der tar du faktisk feil, shandy. Jeg interesserer meg ikke for det programmet i det hele tatt. Har bedre ting å bruke tida og nettet til enn å glo på BB :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Erik Andersen2

Man kan si det slik: mangel på personlighet kompenseres ved å sjokkere.

En "skuffelse" forutsetter at man hadde forventet eller iallflal håpet på, noe bedre.

Når man tenker på hva slags mennesker som kan tenkes å melde seg på til noe slikt, synes jeg ikke det er grunn til å forvente noe bedre.

Han er nok blant de som tror at bare han sjokkerer, så er han kontroversiell, og dermed kul. At du er skuffet, betyr (i hans misforståtte hode) at han er kul.

Det som virkelig _er_ skuffende, er at så mange ikke ser tvers igjennom denne karen, og skjønner at dersom dette er hans måte å være kul, så er han så ukul som det går an å være i denne verden. Man kan si det slik: mangel på personlighet kompenseres ved å sjokkere.

Erik

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...