Gå til innhold

Flytte igjen, bhg plass.

Anbefalte innlegg

Vi flytter sannsynligvis i løpet av sommeren, dette skjer helt plutselig og vi har ikke rukket å søke plass. Jeg kan heller ikke søke nå fordi jeg ikke vet hvor vi ender opp.. Det blir Oslo eller Bærum, hva tror dere om sjansene at jeg får plass til en femåring til høsten om jeg ikke søker før om en måned eller to?

Jeg hopper nesten i taket av plutselige flytteplaner, men bekymrer meg selvsagt litt for barna, det har blitt litt mye flytting på dem. Men det gode er at både de og vi har mange venner der vi flytter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223653-flytte-igjen-bhg-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men det er ikke nok barnehageplasser i vår kant av landet - som om du i tillegg ikke har vært med i prosessen i forkant ville jeg ikke hatt store forhåpninger...

Men, lykke til likevel :)

Thanx, jeg regnet egentlig med det. Men nå ser det ut til at hun vil få prioritert plass fordi hun sliter med både syn og atferd, så da kanskje det ordner seg allikevel.

Om det ikke ordner seg er det ingenting i veien for å ha henne hjemme heller, sånn sett er det godt med å velge sin egen arbeidstid og mengde.

Aller helst vil jeg jo ha henne i bhg, med hensyn til at hun begynner på skolen om et drøyt år. Men det ordner seg vel uansett.

Thanx, jeg regnet egentlig med det. Men nå ser det ut til at hun vil få prioritert plass fordi hun sliter med både syn og atferd, så da kanskje det ordner seg allikevel.

Om det ikke ordner seg er det ingenting i veien for å ha henne hjemme heller, sånn sett er det godt med å velge sin egen arbeidstid og mengde.

Aller helst vil jeg jo ha henne i bhg, med hensyn til at hun begynner på skolen om et drøyt år. Men det ordner seg vel uansett.

Er det ikke sånn at alle "har krav" på barnehageplass siste året før skolestart?

Tror nok de blir prioritert uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...