deppa jente 90 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har en liten misstanke om at jeg har ADD, kan det være mulig ? Mange av de symptomene som det står på internett, er helt lik meg!! hva kan jeg gjøre? Jeg er redd for å si det til mamma eller pappa , de kommer til å le, eller syns det er dumt... aner ikke hva jeg skal gjøre jeg!! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Foreldrene dine kommer ikke til å synes du er dum. Men er du redd for å si det til dem, kan du kanskje snakke med helsesøster på skolen? H*n har taushetsplikt. 0 Siter
deppa jente 90 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Foreldrene dine kommer ikke til å synes du er dum. Men er du redd for å si det til dem, kan du kanskje snakke med helsesøster på skolen? H*n har taushetsplikt. Joda, jeg kunne vel kanskje snakket med henne! Men jeg føler meg så dum.. Det er sikkert ingen grunn til å føle seg dum, men sånn er nå jeg da .. jaja! skal sjekke om jeg tør! Hehe 0 Siter
Nyksion Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har mange av symptomene selv. Går til behandling hos Kaspar Andresen hos Klinikk for Alle i Oslo (ikke medisiner). Det har hjulpet en god del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.