Gjest nybegynneren Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg gir nestle havre og mais for 4 mnd. En porsjon av hver om dagen. Lillegutt er 5 mnd om en uke, men var nok sulten, søvnen er blitt betraktelig bedre etter grøtstart Hvilke andre typer grøt kan jeg gi? Noen som er sunnere? 0 Siter
cec5 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Sunn og sunn fru Blom. Jeg gir risgrøt (Nestle) blandet med mme og en teskje pærepure. Han får grøt hver kveld (5 mnd). 0 Siter
Velouria Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Grøt du koker selv fra Helios er sunnere, uten tilsetningsstoffer og økologisk. Naturlig rike på jern etc. Billigere er det også. 0 Siter
Gjest nybegynneren Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Sunn og sunn fru Blom. Jeg gir risgrøt (Nestle) blandet med mme og en teskje pærepure. Han får grøt hver kveld (5 mnd). Hvor kjøper du risgrøt. Har bare sett havre og mais, jeg, for de helt små (blå pakker) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.