Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var aktiv her inne før, men nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. Er innom og leser nå og da, og ser igjen kjente nick nå og da.

Vil gi alle englemammaer en god klem. Håper dere har det bra, tross dager fylt av tap og sorg.

I morgen er det 4 år siden TE døde fra oss. Han ble født død i svangerskapsuke 22. Vi valgte å avbryte svangerskapet grunnet alvorlig hjertefeil med tillegskomplikasjoner hos den lille gutten i magen min.

Ufattelig å tenke på at det er 4 år siden. Når jeg tenker på fødselen og tiden både før og etter at TE døde, står alt så klart for meg. Akkurat som alt skjedde nylig.

De siste dagene har jeg gått igjennom tiden før fødselen i hodet mitt mange ganger. I over en uke før han ble født var vi på utallige ultralyder og en fostervannsprøve. Valget var vårt, og selv om hjertefeilen var alvorlig, var valget ufattelig tøft og vondt å ta. Det å angre seg i ettertid er bare selvpining, men det har vært mange stunder da jeg skulle ønske at vi hadde valgt annerledes. Hva om, enn hvis, om bare....

Siden TE døde har han fått en lillesøster og en lillebror. TE var et julibarn, han skulle bli født i juli 2002. Både lillesøster og lillebror er også julibarn. Født i 03 og 05. De er verdens hærligste barn, noe TE også er og hadde vært om han hadde fått leve..

Jeg savner deg noe helt forferdelig, TE. Håper du har det bra der du er nå, og at jeg en gang kan få holde deg i armene mine igjen. I morgen skal jeg pynte grava di til bursdag. Gratulerer med 4 års dagen, gutten min!

-Hanah

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223701-i-morgen-er-det-4-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Salina

Jeg husker deg tilbake for 4 år siden. Min gutt, Christoffer skulle blitt 4 år 18.januar iår. Tiden rundt hans dag er tung hvert år - samtidig synes jeg det er godt å bruke mye energi på han ved å minnes den dagen han kom til verden og samtidg forlot oss.

Håper dagen gikk greit, at du fikk brukt tid på graven, og at noen rundt deg støttet deg.

Jeg er sikker på at en dag skal vi vi holde barna våre igjen, og da skal vi gi dem all den kjærlighet vi bare klarer!!

Klem fra Ingrid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...