Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillebror er 5,5 mnd gammel og når jeg skiftet på ham nå nettopp så jeg at forhuden hans var ganske så rød.

Han har nettopp sovet i litt over 3 timer (WOW!) og er litt forkjølet men ellers i fin form.

Er det normalt at forhuden blir rød innimellom?

Jeg er bare vant til jenter fra før, og de er liksom konstruert til anderledes.

Til info har jeg ikke "tuklet" noe med penis - altså prøvd å dra ned forhuden eller noe slikt. Og da han fikk bleie før han la seg var den ikke rød. Bleia jeg skiftet nå var ganske full av tiss, men han var ikke rød andre steder.

Så alle dere guttemammaer - er dette normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223770-r%C3%B8d-p%C3%A5-forhuden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja!! Mine gutter blir litt rød der fra tid til annen. Særlig etter store tissebleier som burde vært skiftet tidligere.

de kan lett bli litt røde og såre under tissefanten også.

Jeg smører på med Inotyol salve, jeg. Et vidundermiddel.

Under tissen har han tidvis vært litt sår, men jeg hadde aldri sett en slik rød forhud før.

Regner med dette bare er en av de tingene jeg kommer tingene jeg kommer til å støte på som er anderledes med gutter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...