Gå til innhold

Banos

Gjest mamma til lillegutt

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til lillegutt
Skrevet

Er Banos greit å gi på brødskiva til min gutt på 9 måneder??

Skrevet

Titt på boksen hva den inneholder :0)

Men med tanke på om barn tåler det, vil jeg tro det, på lik linje med smøreoster, leverpostei, makrell m.m.

Når det gjelder min egen gutt (10 mnd), vil jeg være forsiktig med søtt pålegg.

Mvh

Skrevet

Med tanke på om små barn kan spise det - så ja. Men det inneholder jo ingenting som er sunt da - bare masse sukker!

Tror nok jeg ville valgt noe annet.

Skrevet

Mos heller en bit banan og smør dette over skiva. Eldste datteren vår liker godt å spise bananskiver på brødskiva si

mumitrollet
Skrevet

"Greit" er det vel, det spørs hva du spør om. Banos er vel sånn ca 98% sukker og et par % e-stoffer inkl kunstig banansmak.

Gjest pekka
Skrevet

vel, når de først får smaken på noe søtt, vil de gjerne ha det støtt.....

Gjest Bananflua
Skrevet

Det gå jo an å mose banan og ha på skiva, det er kjempegodt :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, hvis du vil at han skal venne seg til søtt pålegg så. Jeg ville gått for leverpostei.

Gjest Flystripa
Skrevet

Har du noen gang spist Banos selv?

Det er det søteste skvipet jeg har smakt. Også smakte det helt kunstig - ikke noe for babyer...

Skrevet

Det gå jo an å mose banan og ha på skiva, det er kjempegodt :)

Det pleier vi og å gjøre :-)

Skrevet

Det er det søteste skvipet jeg har smakt. Også smakte det helt kunstig - ikke noe for babyer...

Helt enig. Banos må være noe av det verste jeg har smakt! Ungene mine har også smakt det, og de syntes det var skikkelig ekkelt..

Skrevet

Ja, fyttirakkern!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...